در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عظیم محبی در گفتوگو با ایسنا افزود: وجه اول این مدل، اصلاح آموزشها با توجه به سند تحول آموزش و پرورش است. وجه دوم نیز اصلاح روشهای تدریس بر مبنای برنامه درس ملی است چون در برنامه درس ملی انتظاراتی از حیث روشهای تدریس و نحوه نظارت وجود دارد که معلمان باید آنها را برآورده کنند.
وی درسپژوهی را وجه سوم این مدل معرفی کرد و گفت: درس پژوهی الگوی بهسازی مشارکتی معلمان است. مطابق این الگو معلمان باید در قالب گروههای مختلف، طرح درس تهیه کنند و یک نفر از آنها این طرح را تبیین کند. سپس بقیه معلمان آن را نقد کنند و پس از تکمیل و رفع ایرادات این طرح را در کلاسهای درس پیاده کنند، بنابراین در فرآیندی مشارکتی همه معلمان رشد خواهند کرد.
به گفته محبی، این اقدامات میتواند در نظام رتبهبندی معلمان که در آینده اجرا خواهد شد، موثر باشد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفتگوی تفصیلی با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفت و گوی اختصاصی «جامجم» با سید ابراهیم محمد الدیلمی، سفیر یمن در تهران تشریح شد
وقتی معلم ازخانه تا مدرسه 300كیلومتر طی میكنه
آموزش وپرورش در دنیا مقام اول كسب میكنه.............