در این تبلیغ یک اتومبیل آئودی Q3، در حال جستجوی یک محل برای پارک است و محل مناسبی را پیدا نمی کند لذا این راننده با قابلیت آئودی Q3 سعی می کند بین یک اتومبیل فولکس واگن «Jetta» و دیوار! خود را جا دهد.
البته این کار به این آسانی ها هم نیست و در حقیقت با استفاده از جرثقیل های کوچک چنگک دار این اتومبیل را بلند کرده اند و سپس یک چهارچرخ مخصوص ساخته شده زیر آن قرار گرفته است ولی در هر صورت ایده ای که آئودی برای این تبلیغ استفاده کرده بسیار تحسین برانگیز موثر است. (خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
داود فتحعلیبیگی معتقد است اقتباس از یک متن باید بهگونهای باشد که با فرهنگ بومی ما سازگاری پیدا کند
گفتوگو با افسانه حسامیفرد، اولین کوهنورد زن تاریخساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت هزاریها
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم