طحان‌پور مطرح کرد:

شکایت زیاد مردم از خدمات پس از فروش لوازم خانگی

رئیس اتحادیه لوازم خانگی از چاپ کارت‌های گارانتی تقلبی خبر داد و گفت: شباهت کارت‌های گارانتی تقلبی به کارت‌های اصلی به حدی است که فقط می‌توان از طریق ارائه شماره سریال به شرکت ارائه‌دهنده خدمت از اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن شد.
کد خبر: ۷۳۴۱۹۸

محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با فارس افزود: طی دو سال اخیر شکایت از گرانفروشی لوازم خانگی بسیار کاهش یافته است و بیشتر شکایت‌ها مربوط به نحوه خدمات پس از فروش است، زیرا در بازار آن‌قدر جنس زیاد است که فروشنده مجبور است برای رقابت حتی پایین نرخ سود مصوب را بگیرد.

این مقام صنفی، چاپ کارت‌های گارانتی تقلبی را یکی از مشکلات در ارائه خدمات پس از فروش عنوان کرد و گفت: این کارت‌ها کاملا شبیه کارت‌های اصلی است، با این تفاوت که وقتی خریدار با مشکلی مواجه می‌شود و با شرکت تماس می‌گیرد، شماره سریال مندرج روی کارت با سیستم شرکت همخوانی ندارد و همین مساله سبب شده تا بخشی از شکایت‌ها را به خود اختصاص دهد و جالب اینجاست که حتی فروشنده هم از این موضوع اطلاعی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها