قبلاً از نیروی انسانی برای یافتن کالای سفارش داده شده، استفاده میشد و این کار بسیار زمانبر بود. اما از تابستان به بعد رباتهایی موسوم به «Kiva» این وظیفه را به عهده گرفتند و به جای سرگزدانی نیروی انسانی میان قفسهها و ساعتهای تلف شده زیاد آنها با سرعت به سراغ قفسه مورد نظر رفته و کالا را برمیدارند و به ایستگاه تحویل کالا بازمیگردند.
بر طبق گزارش آمازون، سال گدشته این شرکت بطور متوسط در هر ثانیه 426 ثبت سفارش داشته است که پاسخگویی به این سفارشات کار بسیار وقت گیر و کسلکنندهای برای نیروی انسانی است؛ حال اینکه این رباتها ساعات زیادی در روز کار میکنند و خسته هم نمیشوند و این امتیاز بزرگی به نسبت نیروی انسانی محسوب میشوند.(ایسنا)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
با دکتر محمدهادی همایون به ریشهیابی رویارویی غرب با ایران پرداختهایم
ضروریترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفتوگو با یک متخصص بیماریهای عفونی بررسی کردهایم
حجتالاسلام صلحمیرزایی معتقد است که مقاومت بدون ایمان، بصیرت و امید پایدار نمیماند و ستون خیمه این راهبرد، حضور آگاهانه و منسجم مردم است
«جامجم» در گفتوگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد