قبلاً از نیروی انسانی برای یافتن کالای سفارش داده شده، استفاده میشد و این کار بسیار زمانبر بود. اما از تابستان به بعد رباتهایی موسوم به «Kiva» این وظیفه را به عهده گرفتند و به جای سرگزدانی نیروی انسانی میان قفسهها و ساعتهای تلف شده زیاد آنها با سرعت به سراغ قفسه مورد نظر رفته و کالا را برمیدارند و به ایستگاه تحویل کالا بازمیگردند.
بر طبق گزارش آمازون، سال گدشته این شرکت بطور متوسط در هر ثانیه 426 ثبت سفارش داشته است که پاسخگویی به این سفارشات کار بسیار وقت گیر و کسلکنندهای برای نیروی انسانی است؛ حال اینکه این رباتها ساعات زیادی در روز کار میکنند و خسته هم نمیشوند و این امتیاز بزرگی به نسبت نیروی انسانی محسوب میشوند.(ایسنا)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد