قاچاقچی ترکیه ای صحنه جنایت را بازسازی کرد

قاچاقچی ترکیه ای کوکائین و مرفین که در انتقامی خونین 2 رقیب ایرانی خود را به قتل رسانده بود ، روز دوشنبه در حالی که مشغول بازسازی جنایت بود ، گفت: از مرگ مقتولان ناراحت نیستم.
کد خبر: ۹۱۰۸۴

راز جنایت های خونین قاچاقچی ترکیه ای هنگامی فاش شد که ظهر جمعه 19 بهمن ، ماموران پلیس آگاهی کرج از شلیک 10 گلوله در خانه ای در 45 متری گلشهر اطلاع پیدا کردند و با حضور در صحنه جنایت با اجساد غرق خون دو مرد میانسال که با شلیکهای مرگبار جان باخته بودند ، مواجه شدند. با توجه به اهمیت موضوع ، تیمی از کارآگاهان ویژه قتل آگاهی کرج به سرپرستی سرهنگ رحمانی تحقیقات پلیسی درباره این جنایت را آغاز کردند و در نخستین بررسی ها مشخص شد مقتولان به نامهای احمد 42 ساله و چنگیز 43 ساله در حضور صاحبخانه به قتل رسیده اند. با روشن شدن موضوع ، کارآگاهان پلیس به بازجویی از صاحبخانه به نام مجید پرداختند. وی در توضیح ماجرا عامل جنایت را یک تبعه ترکیه به نام نوزات الف معرفی کرد و به کارآگاهان پلیس گفت :ساعاتی قبل از جنایت نوزات به خانه من آمد و درحالی که احمد و چنگیز داخل خانه بودند با آنها به گفتگو پرداخت اما یکباره بین آنها نزاع درگرفت و ناگهان مرد ترکیه ای کلت کمری خود را بیرون آورد و به مقتولان شلیک کرد سپس با جا گذاشتن خودروی پراید و تلفن همراه خود متواری شد.

به دنبال قاتل فراری

کارآگاهان پلیس بسرعت منزل متهم را در مهرویلای کرج شناسایی کردند اما مشخص شد وی مدتی قبل ، همراه خانواده اش خانه را ترک کرده است . ردزنی های پلیسی نشان می داد که نوزات پس از ترک کرج ناپدید شده است ، 8 روز بعد از جنایت ، درحالی که تصور می شد متهم قصد خروج از مرز ایران به سوی ترکیه را داشته باشد ، ماموران پلیس توانستند با ردیابی های پلیسی ، محل اختفای متهم را در خیابان ستارخان تهران شناسایی و وی را دستگیر کنند.

چرا آنها را کشتم؛

روز دوشنبه جنایتکار ترکیه ای را برای بازسازی صحنه به محل جنایت در خیابان 45 متری گلشهر آوردند و نوزات درحالی که بسیار خونسرد به نظر می رسید ، خطاب به زارع ، بازپرس شعبه 17 دادسرای جنایی کرج درباره سوابق خود گفت : سال 1377 درحالی که 303 کیلو مرفین به همراه داشتم در ایران دستگیر و به 5سال حبس و پرداخت 120 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدم ، اما پس از پایان حبس ، بدون پرداخت کامل جریمه نقدی متواری شدم ، این در حالی بود که پلیس ترکیه نیز مدتی بعد مقدار 171 کیلو مرفین از خودروی من کشف کرد ولی موفق به فرار شدم و از آنجا که می دانستم پلیس اینترپل در ایران و ترکیه در تعقیب من است ، همیشه با شناسنامه ها و ویزاهای جعلی بین دو کشور رفت و آمد می کردم . هنگامی که بازپرس زارع از او خواست درباره انگیزه جنایت توضیح دهد ، قاچاقچی ترکیه ای با اعتراف به 2 قتل گفت : از 22 سال قبل بین ایران و ترکیه رفت و آمد داشتم و پس از مدتی بامقتولان جنایت یعنی احمد و چنگیز آشنا شدم و با توجه به آن که من براحتی می توانستم بین 2 کشور رفت و آمد کنم قرار شد با همدستی یکدیگر حشیش و مرفین را در اتوبوس ترانزیتی جاسازی کنیم و به ترکیه انتقال دهیم و در مقابل از آنجا کوکائین به ایران منتقل کنیم ، پس از مدتها فعالیت در زمینه ترانزیت مواد بین ایران و ترکیه ، مدتی قبل بین من و مقتولان اختلاف مالی شدید پیش آمد و کارمان به جایی رسید که آنها را تهدید به قتل کردم و از آن به بعد ارتباطم را با آنها قطع کردم . وی در ادامه افزود: روز حادثه احمد و چنگیز با من تماس گرفتند و قرار شد برای حل اختلافاتی که بین ما بود به خانه شان بروم اما پس از ورود به خانه آنها چنگیز و احمد مرا تهدید کردند و گفتند از من پول هنگفتی طلبکارند، این در حالی بود که من از آنها به دلیل ترانزیت مواد مخدر پول زیادی طلب داشتم . به آنها گفتم شما به من بدهکار هستید و بدهی تان را نمی دهید و در مقابل می خواهید از من پول هم بگیرید. سر همین موضوع درگیری ما بار دیگر بالا گرفت و یکباره آنها به سمت من حمله ور شدند ، در یک لحظه تصمیم گرفتم از این دو قاچاقچی که پول مرا بالا کشیده بودند زندگی دو نفر از دوستانم را هم نابود کرده بودند انتقام بگیرم بنابراین با کلت کمری به سمت آنها شلیک کردم و تا چند روز در جاهای مختلف مخفی شدم تا این که ماموران مرا دستگیر کردند. وی در ادامه افزود: از کشتن مقتولان ناراحت نیستم چرا که آنها قصد داشتند زندگی مرا هم مثل 2 دوستم سیاه کنند اما من اجازه این کار را به آنها ندادم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها