به گزارش مهر، محمدحسین حمیدی، اطلاعات مربوط به تخلفات ناوگان مسافربری در سه ماهه اول سال را که توسط مردم به سامانه 110120 پیامک شده، اعلام کرد و افزود: تعداد کل پیامکهای ارسالی از سوی مردم در این مدت حدود 4000 عدد بوده که به 2300 پیامک رسیدگی شده است. رئیس پلیس راه راهور ناجا با توضیح این که رانندگان اتوبوس مراقب باشند، چون مردم آنها را رصد میکنند، درباره جزئیات تخلفات پیامک شده، گفت: از 4000 پیامک دریافتی، حدود 80 مورد به دلیل تخلف محرز راننده اعمال قانون شده و رانندگان متخلف جریمه شدند و در کنار آن نیز 20 مورد تقدیر و تشکر از رفتار خوب رانندگان بوده است.
رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره تخلفاتی که آمار بیشترین برخورد را به خود اختصاص داده است، نیز توضیح داد: به ترتیب، حرکات مخاطرهآمیز شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، نقص فنی وسیله نقلیه و استفاده نکردن از کمربند ایمنی، تخلفاتی بوده که در این سه ماه بیشترین برخورد با آنها صورت گرفته است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد