در جست‌وجوی دزدی که هر روز یک همدست دارد

مردی سابقه‌دار که با تشکیل باندی اقدام به گوشی‌ قاپی در تهران می‌‌کرد همراه همدستانش تحت‌ تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۴
در جست‌وجوی دزدی که هر روز یک همدست دارد

به گزارش جام‌جم ، چند روز پیش دو پسر جوان با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران از دو مرد گوشی‌ قاپ شکایت کردند.

یکی از آنها به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: شب حادثه من و دوستم برای برداشتن پول در حال نزدیک شدن به دستگاه خودپرداز بودیم که دو مرد موتورسوار راه را بر ما سد کردند. یکی از آنها پیاده شد و با چاقویی که در دست داشت، ما را به مرگ تهدید کرد و به زور گوشی‌هایمان را گرفت و بعد ما را به کناری پرت کرد. در جریان فرار آنها، از جیب یکی از دزدان دو گوشی تلفن افتاد که متوجه نشدند. همان موقع گوشی را که برداشتم، زنگ خورد و زمانی که به آن پاسخ دادم، متوجه شدم که گوشی در محله دیگری سرقت شده است. زمانی که مشخصات سارقان را داد، متوجه شدم همان دو متهمی هستند که گوشی‌هایمان را دزدیده‌اند. در ادامه تحقیقات افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

ماموران با جمع‌بندی این اطلاعات و به‌دست آوردن چهره‌نگاری سارقان فراری متوجه شدند که فقط تصویر یکی ازآنها با هم مطابقت دارد و بقیه چهره‌نگاری‌ها با هم فرق دارد. همین سرنخ کافی بودکه ماموران احتمال دهند، سرکرده باند سرقت هر بار با یکی از اعضای باند مرتکب سرقت می‌شود.

ماموران زمانی که عکس سرکرده باند را در بانک مجرمان پلیس آگاهی مورد بررسی قراردادند معلوم شد که او یک دزد و گوشی‌قاپ حرفه‌ای است که بتازگی از زندان آزاد شده و جرایمش را از سر گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بی طرف
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
عجب دزدی. دزد كلاهبردار. به تازگی آزاد شده؟ اینجاست كه باید بگم فقط اعدام :)
بی طرف
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
هركس كه یكبار دزدی كردوگرفتنش وبعدازادشد ورفت دنبال دزدی باید بار دو م اعدام كنند /نه/ برادر این فكر اشتباه است باید ما مثل عربها كنیم عربها این یك كارشان خوب است كه دزدو دستش قطع می كنند /این هست برادر گرامی نه اعدام

نیازمندی ها