به گزارش مهر، این کتاب با مشارکت گروهی از پیشکسوتان و هنرمندان فعال در صنعت مد و لباس و با همکاری سازمانها و نهادهایی چون کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد، کمیسیون فرهنگی مجلس، سازمان صداوسیما، اتحادیهها و اصناف و مراکز علمی و دانشگاهی تدوین شده تا مرجعی قابل استناد برای علاقهمندان به این حوزه باشد و مردم را به استفاده از محصولات ساخت ایران تشویق کند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد