به گزارش جام جم آنلاین، معاون حمل و نقل ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان گفت: افزایش کنترلهای نامحسوس ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای استان زنجان، از برنامههایی است که امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.
محمدرضا آقاخانی افزود: همه شرکتهای حمل و نقل مسافربری استان موظف به پذیرایی مطلوب مسافران در اتوبوسها هستند.
وی ادامه داد: منظور جلب رضایت مسافران در یک فضای رقابتی سالم و با بهکارگیری از وسایل نقلیه با کیفیت و ایمن و بهرهگیری از رانندگان آموزشدیده و ماهر و در مجموع ارتقای خدمات به مسافران مهمترین هدفی است که در اجرای طرح شبکه سیر در کشور دنبال میشود.
معاون حمل و نقل ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان تصریح کرد: به منظور ارتباط هرچه بهتر وسریعتر و نیز انتقال شکایت و انتقادات مسافران از روند خدمترسانی شرکتهای مسافربری استان زنجان به این ادارهکل، همه شرکتها موظفاند از این پس نسبت به درج سامانه پیامکی دریافت انتقادات و پیشنهادات این ادارهکل در پشت برگههای بلیت خود اقدام کنند.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد