
به گزارش جام جم آنلاین، معاون حمل و نقل ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان گفت: افزایش کنترلهای نامحسوس ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای استان زنجان، از برنامههایی است که امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.
محمدرضا آقاخانی افزود: همه شرکتهای حمل و نقل مسافربری استان موظف به پذیرایی مطلوب مسافران در اتوبوسها هستند.
وی ادامه داد: منظور جلب رضایت مسافران در یک فضای رقابتی سالم و با بهکارگیری از وسایل نقلیه با کیفیت و ایمن و بهرهگیری از رانندگان آموزشدیده و ماهر و در مجموع ارتقای خدمات به مسافران مهمترین هدفی است که در اجرای طرح شبکه سیر در کشور دنبال میشود.
معاون حمل و نقل ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان تصریح کرد: به منظور ارتباط هرچه بهتر وسریعتر و نیز انتقال شکایت و انتقادات مسافران از روند خدمترسانی شرکتهای مسافربری استان زنجان به این ادارهکل، همه شرکتها موظفاند از این پس نسبت به درج سامانه پیامکی دریافت انتقادات و پیشنهادات این ادارهکل در پشت برگههای بلیت خود اقدام کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد