«سید احسان قاضی زاده» در گفتگو با جام جم آنلاین تصریح کرد: همه نامزدها در حین مناظره تنها از ماهیت کلی سئوالها( اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و...) اطلاع داشته و از جزییات سئوال و اینکه مشخصا پرسشها به چه موضوعی اشاره دارد بی خبر هستند.
وی در مورد نحوه طرح سئوال از شش رقیب انتخابات ریاست جمهوری، افزود: طرح سئوال زیر نظر هیات نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری انجام گرفته و این کمیته در جریان نوع و جزییات سوال قرار می گیرد.
این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا حین مناظره برای ارایه گزارش از اطلاعات اقتصادی و وضعیت زندگی وقت مجزایی به نامزدها داده می شود، خاطر نشان کرد: مناظره دارای یک ساختار کلی است و آن ساختار تغییر نخواهد کرد ولی کاندیداها این اختیار را دارند در مدت زمانی که برای آنها در قالب مناظره تعیین شده دیگاه های خود را ابراز کنند.
قاضی زاده افزود: شفاف سازی و بطور کلی گزارش از وضعیت مالی نامزدها می تواند در قالب یک سوال از شش سوال مربوط به نامزدها در مناظره پرسیده شود و هنوز در مورد تخصیص زمان جداگانه برای این منظور به جمع بندی نرسیدهایم.
سخنگوی هیات نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اینکه پیرو طرح چالش شفافیت صدا و سیما درباره اطلاعات شخصی نامزدها، آیا کمیسیون زمان مجزایی برای ارایه توضیحات در مناظره تخصیص خواهد داد، گفت:البته شفاف سازی در این زمینه از سوی نامزدها اغاز شده و در مصاحبه های مختلف با خبرنگاران برخی کاندیداها به این موضوع پرداخته اند.
وی یادآور شد: موضوع شفاف سازی که برخی از نامزدها مطرح می کنند یک دیدگاه شخصی بوده و کمیسیون در این ارتباط تنها برگزار کننده و ترتیب دهنده برنامه های تبلیغاتی رسمی و مناظره های تلویزیونی با امکانات رسمی سازمان صدا و سیما است و همواره سعی دارد بدون جهت گیری خط وسط را در پیش گیرد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با علی کاظمی، از ورودش به بازیگری تا نقشهای مورد علاقهاش