سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش جام جم آنلاین از نود اقتصادی، علیرضا اصفهانی زاده گفت: تپسی یک بنگاه اقتصادی بوده که میکوشد حمل و نقل شهری را بهینه کند هر چند که اسنپ، رقیب این شرکت، بیشتر به دنبال تبدیل کردن کیلومترها به پول است!
وی تاکید دارد که بسیاری از رانندگان آژانسها جذب سیستم تپسی شدهاند و زندگی خوبی هم دارند که دلیل این امر، ارایه پیشنهاد خوب به رانندگان از ناحیه تپسی است.
اصفهانی زاده اضافه کرد: تپسی منافع رانندگان خود را در نظر میگیرد و در عین حال هیچ فردی را مجبور نمیکند که در سیستم تپسی کار کند.
این مقام مسئول در سرویس هوشمند درخواست تاکسی تپسی، گفت: رانندگان هم بخشی از مردم جامعه بوده و تپسی نمیتواند بالای سر رانندگان تفنگ بگذارد تا آنها مسافران را جابجا کند!
وی مسئولیت شرکت متبوع خود را اتصال رانندگان در حال تردد در سطح شهر به مسافران دانست که این هدف با نیت آسان سازی حمل و نقل شهری صورت میپذیرد.
اصفهانی زاده تایید کرد یافتن راننده در ساعات پرتقاضا بسیار سخت بوده و تپسی میپذیرد که نقصهایی هم در این زمینه دارد.
مدیر ارشد مارکتینگ سرویس هوشمند درخواست تاکسی تپسی با بیان اینکه قفل شدن شبکه ارایه خدمت و از دسترس خارج شدن تپسی فقط یکبار رخ داده، افزود: تپسی و اسنپ دو شرکت بزرگ بودهاند که بازار حمل و نقل درون شهری را پوشش میدهند، بنابراین از دسترس خارج شدن یکی از شرکت ها بر دیگری تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه شرکت تپسی برای رانندگان خود سیستم پاسخگویی مردمی تعبیه کرده، افزود: به طور معمول رانندگان باید از مسافران خود امتیاز خدمات دهی دریافت کنند که این امتیازات از عدد یک شروع شده و به عدد 10 ختم میشود و حداقل امتیاز اخذ شده رانندگان باید از 8.1 واحد بیشتر باشد.
مدیر ارشد مارکتینگ سرویس هوشمند درخواست تاکسی تپسی با ذکر مثالی اذعان داشت که برای ارزیابی برخورد رانندگان با مشتریان، به همراه مدیرعامل شرکت، سوار بر یک خودروی تپسی شده و با توجه به خراب بودن کولر آن خودرو از شب گذشته، به دستور مدیرعامل، راننده ماشین مذکور از شبکه تپسی «بلاک» شد.
به گفته وی، حتی هر ماشینی که کولر آن خراب باشد و راننده به تعمیر بلافاصله آن مبادرت نورزد از سیستم تپسی «بلاک» می شود.
اصفهانی زاده گفته که در راستای ارزیابی کیفی، هر هفته 2 هزار راننده شرکت تپسی به دلیل نوع خدمات به مشتریان بلاک موقت میشوند که در صورت عدم ارتقای کیفیت خدمات، ضمن دریافت هشدار، بلاک دایم میشوند.
مدیر ارشد مارکتینگ سرویس هوشمند درخواست تاکسی تپسی خبر داد که یکی از برنامه آتی شرکت متبوع او حضور در بازارسرمایه بوده که برای این مهم نیازمند توسعه خدمات شرکت به سایر استان های دیگر است.
وی درباره کمیاب شدن رانندگان تپسی در مواقع ضروری و پرترافیک هم گفت: در ساعاتی از روز، رانندگان ترجیح میدهند تا در کنار خانوادههای خود باشند که در اینصورت ممکن است که عرضه خودرو کم شود.
اصفهانی زاده، در عین حال تاکید کرد که برنامه تپسی در ایران ساخته شده و وارداتی نیست و درست نیست که به آن برچسب خارجی بزنند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با سرپرست اداره کل روابطعمومی و امور بینالملل سازمان نظام پزشکی کشور مطرح شد
فرزاد آشوبی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد