به گزارش جام جم آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس می گیرند و مسئله و سوال خود را مطرح می کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.
مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.
برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل کلیک کنید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» در گفتوگو با رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بررسی کرد
در گفتوگوی خبرنگار «جامجم» در بیروت با شیخ صهیب حبلی، عضو ارشد علمای مقاومت اسلامی لبنان مطرح شد:
در گفتوگوی «جامجم» با معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اجرای طرح مکملیاری را بررسی کرده است