به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، در این حکم، «نهضت تولید محتوا در فضای مجازی» در تعامل جدی با نمایندگیهای معاونت در سازمان و توجه به ظرفیتهای بیرونی به همراه به کارگیری ظرفیتهای رسانه ملی، بهعنوان مهمترین مأموریت قائم مقام جدید این معاونت معرفی شده است.
وظایفی همچون تولید برندهای نوین و متکثر رسانهای بهمنظور افزایش ضریب نفوذ و اثرگذاری در فضای مجازی، برنامهریزی برای اخذ بازخورد دقیق و مستمر از کاربران درباره مصرف و اثربخشی فعالیتهای فضای مجازی سازمان صداوسیما و تشکیل کارگروه هماندیشی جهت سیاستگذاری دقیق و آیندهپژوهی در حوزه رسانههای فضای مجازی، از دیگر موارد تأکید شده در حکم غلامرضا نوری است.
وی پیش از این مدیرعامل موسسه جام جم و مدیرکل تولید و توزیع فضای مجازی سازمان صداوسیما بوده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد