سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، این روزها و با افزایش فروشگاههای زنجیرهای بازار تخفیف و «فروشویژه» نیز بیش از پیش داغ شده است.
تصویر زیر، «فروشویژه» یکی از این فروشگاههای زنجیره ای را نشان می دهد؛ اما نکته جالب اینجاست که نه تخفیفی در قیمت اعمال شده و نه شرایط ویژهای برای مشتری در نظر گرفته شده، سوال اینجاست که دقیقا از چه لحاظ این «فروشویژه» محسوب می شود که از برچسب فروش ویژه استفاده شده است!
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد