در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بر این اساس ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است؛ ضرورت دارد سازمان های نظارتی و دستگاههای اجرایی مسئول، علاوه بر نظارت بر سایر اقلام کالایی در سطح بازار و خدمات، فعالیت های نظارتی خود را به صورت ویژه معطوف به مبارزه با عرضه خارج از شبکه، احتکار، کم فروشی، امتناع از عرضه و گرانفروشی و ... در این کالاها کنند.
این ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمانهای صمت استانها و سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین سازمان های جهاد کشاورزی استان ها را به عنوان مسئول پیگیری و اجرای این موضوع تعیین کرده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد