در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
افزایش هزینه های تبلیغات سبب شده تا استفاده از روش هایی مثل پیامک تبلیغاتی که هزینه های کم و قابل کنترل دارند، این روزها بیش از پیش رواج یابد.
همانطور که می دانید تأثیرگذاری یک تبلیغات ارتباط مستقیم با تداوم و استمرار در اجرای آن دارد. انتخاب یک روش تبلیغاتی پر هزینه باعث می شود تا در صورت استمرار ناچار به صرف هزینه های هنگفت شویم و در غیر اینصورت در بازه ی زمانی کوتاه تری اقدام به تبلیغات کنیم.
به همین دلیل این روزها بیشتر کسب و کارها از سامانه پیامکی استفاده می کنند تا بتوانند با برنامه ریزی و بودجه بندی صحیح و با یک استراتژی اصولی، به اهداف تبلیغاتی خود دست یابند.
فراموش نکنید که استفاده مداوم کسب و کارها از پیامک تبلیغاتی، نشانگر میزان تأثیرگذاری این روش تبلیغاتی است. اما سؤال اصلی اینجا است که چه چیزی موجب افزایش بازدهی پیامک می شود؟ به طور کلی استفاده از سامانه پیامکی چه مزایایی دارد؟
دسترسی آزاد به مخاطبان نامحدود
استفاده از پنل اس ام اس به کاربران اجازه می دهد تا مخاطبانی به تعداد سیم کارت های فعال موجود در کشور داشته باشند و علاوه بر این با استفاده از امکانات موجود در پنل بتوانند به اقشار و دسته بندی های مختلف مخاطبان دسترسی داشته باشند. در سامانه پیامکی کاربران می توانند در دو قالب پیامک متنی و پیام صوتی اقدام به ارسال محتوای تبلیغاتی خود کنند. برای پیامک متنی هر شخصی که دارای سیم کارت فعال و روشن باشد در لیست مخاطبان این روش تبلیغاتی قرار می گیرد. اما پیام صوتی علاوه بر شماره های تلفن همراه، قابلیت ارسال به خطوط تلفن ثابت شهری را نیز دارد. به این صورت که آوای ضبط شده ی کاربران پس از این که مخاطب جواب تماس را بدهد، برایش پخش می گردد.
سهولت استفاده از پنل اس ام اس
استفاده از سامانه پیامکی به خودی خود، نیاز به دانش و آموزه های خاصی ندارد، سامانه پیام رسان نیز برای رفاه حال کاربران، اقدام به عرضه ی پنل اس ام اس رایگان نموده تا تنها با ثبت نام و ورود اطلاعات امکان استفاده از قابلیت های موجود برای ارسال پیامک تبلیغاتی در دسترس قرار گیرد.
همین موضوع سبب می شود تا کاربران به جای صرف زمان زیاد برای تبلیغات، بتوانند زمان خود را صرف برنامه ریزی هدفمند برای کسب نتیجه ی بهتر کنند. پل ارتباطی میان کسب و کارها و مخاطبانشان در این روش تبلیغاتی فقط متن پیامک است، در نتیجه نوشتن یک متن خلاقانه به بهتر شدن نتیجه و افزایش بازخورد پیامک تبلیغاتی کمک زیادی می کند.
قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبان
یکی از بهترین مزیت های پنل اس ام اس، امکان دسته بندی و انتخاب مخاطبان است. برای مثال زمانی که کسب و کاری از بیلبورد تبلیغاتی استفاده می کند، نمی تواند انتخاب کند که این بیلبورد را چه دسته از مخاطبانی مشاهده کنند. در نتیجه یک هزینه ی کلی برای آن می پردازد که ارتباطی با نوع مخاطبان ندارد. اما هنگام استفاده از سامانه پیامکی که کاربر این قابلیت داده می شود تا بتواند مخاطبان خود را بر حسب منطقه به تفکیک شهر و استان، کد پستی، پیش شماره و بر حسب سن و جنسیت، مشاغل و اصنافی که مخاطب در آن مشغول به کار است انتخاب کند. تفکیک مخاطبان این امکان را می دهد تا علاوه بر هدف گیری دقیق، از صرف هزینه های اضافی برای تبلیغات خودداری نمود.
مهم تر از همه، هزینه ی کم
در میان راهکارهای تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی، چاپ و پخش تراکت، استفاده از بلیبورد شهری و یا اسپانسرینگ، می توان از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به عنوان تنها روش ارزان تبلیغاتی نام برد که در عین ارزان بودن، تأثیرگذاری و بازدهی بسیار خوبی دارد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برای تأثیرگذاری تبلیغات باید در اجرای آن استمرار و تداوم را ایجاد کرد. کم بودن هزینه تبلیغات باعث می شود تا کاربر بتواند با یک برنامه ریزی درست و محتوای خلاقانه و جذاب، به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کند.
یکی از بهترین سامانه های رایگان برای ارسال پیامک تبلیغاتی، سامانه پیام کوتاه پیام رسان می باشد که تمامی امکانات مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار کاربر می گذارد.
برای ثبت نام در پنل اس ام اس رایگان پیام رسان تنها کافی است تا عدد 111 را به شماره ی 50002060 پیامک کنید، کارشناسان پیام رسان در اسرع وقت جهت ارائه ی مشاوره های بازاریابی و تبلیغاتی با شما تماس حاصل می کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد