سرمایه‌گذاری جدید تپسی برای توسعه بازارهای جدید

کد خبر: ۱۲۸۱۴۱۳

سرویس هم‌خط تپسی، جایگزینی به صرفه و مناسب برای حمل و نقل عمومی

سرمایه‌گذاری جدید تپسی برای توسعه بازارهای جدید

سرویس جدید تپسی با عنوان «هم‌خط» آغاز به کار کرد. این سرویس که بر پایه‌ی استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینی‌بوس و اتوبوس و با همکاری استارتاپ «به‌همراه» طراحی شده، با هزینه‌ی اقتصادی و راحتی کاربری، جایگزین مناسبی برای حمل و نقل عمومی به شمار می‌رود.

در کنار هزینه‌ی کاملا اقتصادی برای کاربران، این سرویس در شرایط شیوع کرونا نیز گزینه‌ای ایمن و مطمئن برای جابجایی درون شهری است. فروش بلیط نصف ظرفیت خودرو، حفظ فاصله فیزیکی ایمن در خودرو، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافر و عدم نیاز به حضور در ترمینال‌ها و ایستگاه‌های شلوغ، جزو مزایای این محصول برای استفاده در شرایط شیوع کرونا است.

این سرویس، برای سفرهای روزانه مانند رفت و آمد از خانه تا محل کار یا دانشگاه بسیار کاربردی است چرا که قابل برنامه‌ریزی بوده و از اتلاف وقت مسافر نیز جلوگیری خواهد کرد. کاربران این سرویس می‌توانند از طریق اپلیکیشن تپسی، به تعداد مورد نظرشان بلیط تهیه کرده و راس ساعت مشخص شده، در ایستگاه مورد نظر سوار مینی‌بوس شوند. همچنین با استفاده از این سرویس، نیاز به جابجایی بین خطوط مترو و اتوبوس در مسیرهای طولانی از بین رفته و کاربر می‌تواند کل مسیر را از مبدا تا مقصد، بدون جابجایی و انتظار طی کند.

سرمایه‌گذاری جدید تپسی برای توسعه بازارهای جدید

سرویس هم‌خط تپسی که با همکاری استارتاپ «به‌همراه» طراحی و عملیاتی شده، در فاز اول به صورت محدود در مسیرهای مشخص در تهران در دسترس کاربران است و در ادامه، با ظرفیت بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ، توسعه داده خواهد شد. برای استفاده از این سرویس، لازم است کاربران آخرین نسخه نرم‌افزار تپسی را از وب‌سایت این شرکت دریافت و نصب کنند.

newsQrCode
برچسب ها: تپسی کرونا ماسک
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها