آدم رباها، پزشک سالخورده را ربوده بودند

در ادامه تحقیقات پلیسی از اعضای یک باند آدم ربا که به کمک یک مرد هنرپیشه ، مردی را در محله سعادت آباد تهران ربوده بودند، معلوم شد که آنها در ربودن یک پزشک سالخورده هم نقش داشته اند.
کد خبر: ۱۲۸۳۸۸

به گزارش خبرنگار جام جم ، ساعت 15روز 16دی ماه امسال ، مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110تماس گرفت و از حضور 4مرد ناشناس در ویلای شخصی اش خبر داد.
به دنبال این تماس ، ماموران اداره آگاهی ساوجبلاغ به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مردان ناشناس دقایقی پیش به مکان نامعلومی گریخته اند.
ماموران به بررسی محوطه ویلا پرداختند و متوجه یک دستگاه پژو پرشیای نقره ای رنگ شدند که صدای ناله ای از داخل آن شنیده می شد.

ردپای یک زوج آشنا در آدم ربایی


ماموران بلافاصله با شکستن قفل صندوق عقب متوجه مردی شدند که دست و پای او را بسته بودند. با انتقال وی به مرکز پلیس معلوم شد، چهار مرد ناشناس همراه زوجی که چندین بار آنها را در منزل یکی از اقوامش ملاقات کرده بود، پس از یک تصادف ساختگی او را در محله سعادت آباد تهران ربوده و برای آزادی وی از خانواده اش درخواست 30میلیون تومان پول نقد کرده اند.
به این ترتیب ، چهره نگاری رایانه ای از متهمان صورت گرفت و جستجو برای یافتن آنها آغاز شد تا این که مخفیگاه زن جوان اول بهمن در محله دیباجی تهران شناسایی و وی دستگیر شد.
زن آدم ربا به نام مریم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با شوهرم که یک هنرپیشه سینماست ، همراه چند نفر از دوستانش نقشه این آدم ربایی را به انگیزه پولدارشدن طراحی و اجرا کردیم ، اما در ادامه کار ناکام ماندیم.
به دنبال اعترافات وی ، ماموران اداره 11پلیس آگاهی تهران جستجوی خود را برای یافتن هنرپیشه آدم ربا آغاز کردند تا این که او 25بهمن با پای خود به مرکز پلیس آمد و خود را تسلیم و جرم خود را پذیرفت.

ربودن یک پزشک در دومین آدم ربایی


ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که همدستان وی پزشک سالخورده ای را چند هفته بعد در محله نیاوران ربوده و به منزلی در ده ونک انتقال داده اند و تمامی مدارک و اسناد ملکی و مقداری از پولهایش را به سرقت برده اند.
با کشف این سرنخ ، جستجوهای پلیسی در این زمینه متمرکز شد تا عاقبت متهمان فراری به نامهای زکریا، هاشم ، مجید، مجتبی و سعید چند روز پیش در پی 3عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند و فرد ربوده شده نجات یافت.
بنابراین گزارش ، به دنبال اعتراف آدم ربایان ، آنها با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها برای فاش شدن ابعاد مختلف پرونده ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها