بازدید معاون استاندار خراسان رضوی از ایستگاه‌های استقبال از زائرین و مراکز خدمات رفاهی و فرهنگی

به منظور ارزیابی کیفیت خدمات و نحوه ارائه خدمات بهداشتی به زائرین و گردشگران نوروزی و سنجش میزان رعایت دستور العمل‌های مربوطه، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از برخی مراکز و مجموعه‌های خدمات رسان به زائرین بازدید کرد.
به منظور ارزیابی کیفیت خدمات و نحوه ارائه خدمات بهداشتی به زائرین و گردشگران نوروزی و سنجش میزان رعایت دستور العمل‌های مربوطه، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از برخی مراکز و مجموعه‌های خدمات رسان به زائرین بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۵۴

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدصادق براتی در حاشیه بازدید و ارزیابی از ساختمان مرکز هماهنگی ستاد اجرایی، ایستگاه راه‌آهن، پایانه مسافربری و ایستگاه‌های استقبال از زائرین در محور نیشابور و قوچان اظهار کرد: با همت خدمتگزاران مردم عزیز در شهرداری مشهد امکانات قابل توجهی برای استقبال و پذیرایی از زائرین آماده شده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مراکز مهمی که در این ایام راه‌اندازی شده است، مرکز پاسخگویی به سوالات تلفنی زائرین است که به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی انجام می‌گیرد.
و با اشاره به برگزاری برنامه‌های بانشاط نوروزی در مراکز زائر پذیر به اهمیت ایجاد شور و نشاط در بین زائرین و مجاوین با استفاده از برنامه‌های پر محتوا و فرهنگی تاکید کرد و خواستار ارتقاء آن در این مراکز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیات‌ها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتار‌های تنش‌زا شود

ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

نیازمندی ها