به گزارش جام جم آنلاین لرستان: پیمان بهرامی افزود: از ابتدای سال جاری، با هدف تحقق ارائه خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت، بیش از ۴ هزار مورد بازدید از ۸۷ باب جایگاه عرضه سوخت لرستان در نواحی هفتگانه این شرکت توسط کارشناسان مهندسی فرآوردههای نفتی و خدمات مهندسی صورت گرفت.
وی تصریح کرد: با هدف کنترل کمی و کیفی، تحقق حقوق شهروندی و تامین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان تعداد ۴۴۵۰ مورد بازدید ازجایگاههای عرضه سوخت در سطح استان توسط کارشناسان کنترل کیفیت و واحد خدمات مهندسی این شرکت در سه ماهه اول سال جاری انجام گرفت.
بهرامی با تاکید بر کنترل کمیت فرآوردههای نفتی تحویلی، اظهار کرد: نظارت مستمر بر مجاری عرضه فرآوردههای نفتی نقش تعیین کننده و بارزی در تحقق سوخترسانی مطلوب و جلب رضایتمندی مردم دارد.
وی ادامه داد: به همین منظور واحد خدمات مهندسی و سرویسهای صنعتی این شرکت با در اختیار داشتن چک لیست مربوطه، همه ماهه در مجاری عرضه حضور یافته و علاوه بر کیفیت فرآورده، سیستم مکانیکی انتقال و تحویل سوخت و شمارنده آن را با استفاده از پیمانه معیار و استاندارد نمونه گیری و مطابقت کرده و بعد از اطمینان از صحت عملکرد نازل تلمبه، نسبت به پلمپ مجدد و نصب برچسب بازدید اقدام میکند.