مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرعباس به آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اکسین واگذار شد

مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرعباس به آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اکسین واگذار شد.
مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرعباس به آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اکسین واگذار شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۷۰
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرعباس به آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اکسین واگذار شد.


آیین واگذاری آموزشگاه فنی و حرفه ای بندرعباس به آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اکسین توسط علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، برگزار شد.

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اکسین در رشته‌های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات ،حسابداری، حقوق و دستمزد، مالیات حقوقی و رشته‌های متنوع دیگر اقدام به آموزش نیروی انسانی ماهر خواهد کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان، آموزشگاه فنی و حرفه ای بندرعباس   یک ساختمان نیمه کاره بوده که از طریق واگذاری از صندق فرصت‌های شغلی و بلا استفاده پس از تکمیل و بازسازی به جهت استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی به آموزشگاه های آزاد داری صلاحیت طی فرآیند رقابتی با حفظ کاربری به صورت مدت معین واگذار شده است.


بنا بر این گزارش پیش از این سال ۱۳۹۶برای اولین بار به آموزشگاه دیگری تا سال۹۹ واگذار شده بود.


این اقدام در راستای مشارکت بخش خصوصی در امر آموزش  در قالب ماده 27 قانون الحاق مالی 2 به بخش غیر دولتی انجام گرفته است و بنا دارد ضمن افزایش ظرفیت آموزش، در استفاده از منابع نیز صرفه جویی کند.


این امر موجب می‌شود آموزش های روز با ظرفیت بخش غیر دولتی انجام شود و در گام بعدی سبب کاهش نیروی انسانی بخش دولتی و استفاده از نیروی ماهر بخش غیر دولتی خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها