به گزارش جام جم آنلاین گیلان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص خدمات ارائه شده به مردم و مشترکین گاز طبیعی گفت: در شش ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر 4 میلیون و350 هزار خدمت مرتبط با گاز به صورت غیرحضوری ارائه شده است.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشترین خدمت ارائه شده در نیمه اول سال 1400 از طریق نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) گاز با حدود 2 میلیون و 50 هزار خدمت بوده است.
حسین اکبر با ابراز خرسندی از استقبال مشترکین گاز طبیعی از اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان، گفت: استفاده از این قابلیت به همراه سایر درگاه های مجازی سبب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان و هزینه برای مشترکین محترم شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از ارائه بالغ بر یک میلیون و 660 هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 533 هزار خدمت توسط سایت شرکت گاز استان گیلان و بیش از 104 هزار خدمت از راه تلفن گویای 3414 خبر داد و گفت: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان، از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن گویای 3414 ارائه می دهد.
وی درخصوص نوع خدمات ارائه شده به مردم گفت: بیشترین خدمات ارائه شده مربوط به نمایش قبض با بیش از یک میلیون و 466 هزار مورد می باشد و پس از آن پرداخت بدهی با حدود 906 هزار مورد قرار دارد.
مهندس اکبر در خاتمه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین هدف اصلی این شرکت می باشد و شرکت گاز استان گیلان درجهت تحقق این مهم، نسبت به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم براي رؤساي ادارات گاز شهرستان ها و همچنين رابطين ميز خدمت اقدام می کند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد