به گزارش جام جم آنلاین زنجان، شاخص موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف خریداران طبق معیاری که برای سنجش عملکرد شرکتهای خریدار در زمینه پیشبینی نیاز مصرف است و در حقیقت نشان دهنده این است که چند درصد از هزینههای خریداران از محل مبلغ تشویق پیشبینی نیاز مصرف جبران شده است و یا به دلیل عدم موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف هزینههای پرداختی آنها افزایش یافته است.
در این گزارش که توسط معاونت بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران منتشر شده، دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، برای چهارمین سال پیاپی رتبه نخست این پیشبینی را در میان شرکتهای صنعت برق کشور کسب کرد.
گفتنی است در رتبه بندی این شاخص شرکتهای توزیع نیروی برق، تهران بزرگ، استان تهران، آذربایجان غربی و تبریز پس از توزیع برق زنجان رتبههای دوم تا پنجم را کسب کردند.