تبلیغات گوگل ادوردز؛ روشی پیشرو در عرصه تبلیغات آنلاین

از گذشته در خاطرمان هست که هر کسب و کاری به نحوی تمایل داشت تا حرفه خود را بین عموم معرفی کند تا بتواند ضمن جذب بازار، فروش و موفقیت بیشتری کسب کند. از تبلیغات بنری و تراکتها گرفته تا تبلیغات رادیویی و تلویزیونی از جمله تبلیغات محبوب بین تبلیغ‌کنندگان بودند.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۳۰
این تبلیغات ضمن صرف انرژی و زمانبر بودن هزینه زیادی می‌طلبید که شما حتی از نتیجه کار هم آگاهی چندانی نداشتید. به مرور تبلیغات شکل جدیدتری به خود گرفتند و بصورت تبلیغات پیامکی، تبلیغات ایمیلی و البته تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز شروع به ترویج کردند.

در ابتدا تبلیغات پیامکی جالب به نظر می‌رسید ولی به مرور به دلیل عدم رعایت حق و حقوق دریافت کننده و اینکه آیا افراد تمایلی به دریافت چنین تبلیغاتی دارند و عدم برنامه‌ریزی دقیق در ارسال تبلیغات، قشر زیادی از مردم دید مثبت خود را نسبت به این تبلیغات از دست دادند؛ چرا که این تبلیغات با نظر و خواست آنها ارسال نمی‌شد ولی به مرور کسب و کارها دریافتند که باید دریافت کنندگان پیامکها را انتخاب کنند تا تبلیغات به دست افراد و مشتریان بالقوه برسد. به مرور شبکه‌های اینترنتی وارد عرصه تبلیغات شدند و تبلیغات در گوگل بدلیل دسترسی طیف گسترده‌ و اقشار مختلفی از عموم به آنها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

صاحبان مشاغل چون تمایل دارند فروش بیشتری برای محصولات خود بدست آورند، همواره بدنبال سرمایه‌گذاری روی روشهای تبلیغاتی مختلف هستند. افراد براساس هزینه تبلیغات و سرمایه‌گذاری که می‌خواهند در این زمینه انجام دهند، روشهای مختلفی را انتخاب می‌کنند. تبلیغ کنندگان همواره تمایل دارند تا سرمایه خود را چندین برابر کنند و برای دستیابی به خواسته خود زمان زیادی را برای جمع آوری اطلاعات جهت یافتن بهترین روشها و شگردهای تبلیغاتی صرف می‌کنند و حتی شیوه‌هایی که بتوانند مشتریان خود را مجاب کنند که محصولات آنها را خریداری کنند.

امروزه هر کسب و کاری بدنبال طراحی سایت و وبلاگ برای معرفی شرکت و محصول خود است، سایتهای مختلف همواره با یکدیگر در حال رقابت هستند تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند و در کلمات کلیدی خاص خود، رتبه‌های برتر گوگل را به خود اختصاص دهند. در این بین برخی هم با صرف هزینه معقول سعی می‌کنند تا زمان خود را مدیریت کرده و با پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل بتوانند رتبه‌های برتر گوگل را در زمان اندکی به خود اختصاص دهد.

برخی هم روش تبلیغات کلیکی و پاپ آپ را برای تبلیغات خود در نظر می‌گیرند. در تبلیغات کلیکی گوگل ادز، تبلیغات شما بر روی لینک برخی سایتهای پربازدید قرار می‌گیرد که کاربران با کلیک بر روی آنها به سایت و پیج شما هدایت خواهند شد. همه چیز به بودجه و هزینه تبلیغات شما بستگی دارد تا بتوانید نتایج خوبی را از تبلیغات خود دریافت کنید.
 

تبلیغات گوگل ادوردز؛ روشی پیشرو در عرصه تبلیغات آنلاین
روشهای مناسب تبلیغات گوگل


تبلیغات در گوگل ادوردز یکی از انواع تبلیغات در پیشرفت هر کسب و کار است که شرکتها می‌توانند این تبلیغات را روی یوتیوب، سایتهای موجود در شبکه‌های گوگل Adsend و البته صفحات جستجوی گوگل به نمایش بگذارند. درباره شبکه های نمایش تبلیغاتی گوگل میتوانید این مطلب را مطالعه کتید. گوگل توانسته است بیش از 30 درصد از تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص دهد و در این عرصه پیشرو باشد.

تبلیغات گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز به کاربران و مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند هزینه تبلیغات خود را همانگونه که تمایل دارند مشخص کنند. تبلیغات گوگل ادز بیشتر بر مبنای کلمات کلیدی کار می‌کند که تبلیغ کنندگان بیشتر از این نوع تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند. البته تبلیغات نمایشی و تصویری هم امروزه طرفداران زیادی دارد چرا که کاربران تمایل دارند تا در مورد کالایی که می‌خواهند خریداری کنند اطلاعات تصویری کسب کنند.

تبلیغات گوگل در 5 دسته انجام می‌شود: شبکه‌های جستجو، نمایشی، بازاریابی مجدد، خرید (shopping) و یوتیوب.

شما در گوگل ادوردز می‌توانید براساس معیارهای خود، مخاطبانتان را هدف قرار دهید. معیارهای شما می‌تواند شامل تایتلها، علایق، کلمات کلیدی و نوع عملکرد کاربر، جنسیت، سن و موقعیت جغرافیایی باشد. شما می‌توانید تبلیغات انعطافپذیری ایجاد کنید و مخاطبان خود را بخوبی مورد هدف قرار دهید.

هزینه و تعرفه تبلیغات گوگل ادوردز به نحوی است که شما خرده فروش عزیز هم می‌توانید در راستای دستیابی به نتیجه مطلوب آن را بکار گیرید.

چندی است که تبلیغات در گوگل به یکی از سودمندترین شیوه‌های دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. گوگل یکی از محبوبترین موتورهای جستجو در سراسرجهان است. بطور متوسط روزانه بالغ بر 4 میلیارد جستجو در گوگل صورت می‌گیرد که خود نشاندهنده بازده خوب برای تبلیغات در بستر گوگل است که می‌تواند درآمد بالایی برای هر حرفه به ارمغان آورد.

شما از طریق سیستم تبلیغات گوگل می‌توانید دریابید که تبلیغ شما چندبار، توسط چه کاربرانی، در چه زمانی و چه موقعیت جغرافیایی مورد بازدید قرار گرفته و یا حتی خریداری شده است، بدین ترتیب می‌توانید بصورت کاملا هوشمندانه تبلیغات خود را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات گوگل ترافیک زیادی را به سایت خود هدایت کنید، همچنین با توجه به بودجه‌ای که برای تبلیغ گوگل خود درنظر گرفته‌اید، تبلیغ شما می‌تواند در پیج اول و در لینکهای اول یا آخر صفحه قرار گیرد. هزینه تبلیغ گوگلی که در نظر می‌گیرید می‌تواند بخوبی مشخص کند که تبلیغ شما چه میزان موفق خواهد بود.

این شما هستید که روش پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز را تعیین می‌کنید. این روش پرداخت به دو صورت امکانپذیر است: CPC (کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کند)، CPM (کاربران تبلیغ شما را مشاهده کنند).

در سیستم تبلیغ گوگل ادوردز تمامی تبلیغ کنندگان برای دستیابی به رتبه های بالا با دسترسی بیشتر با هم رقابت می‌کنند.

وی دیجیتال مارکتینگ یکی از پیشروان تبلیغات در گوگل است که بعنوان پارتنر رسمی گوگل در نیوزیلند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در امر تبلیغات کلیکی گوگل باشد. بهتر است که برای شروع فعالیت در زمینه تبلیغات، ابتدا اطلاعات کافی را از شیوه‌های مختلف تبلیغاتی کسب کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای پیشرفت کسب و کار خود در نظر بگیرید. تبلیغات در گوگل و شبکه های اجتماعی، همه جزو مواردی هستند که شما می‌توانید با بکارگیری آنها زمینه‌های موفقیت خود و کسب و کارتان را فراهم آورید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سهم پزشکان سهمیه‌ای

ضرورت اصلاح سهمیه‌های کنکور در گفت‌وگوی «جام‌جم»‌با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت

سهم پزشکان سهمیه‌ای

نیازمندی ها