به گزارش جام جم آنلاین البرز:مریم یوسفزاده، مسئول مجتمعهای خدماتی- رفاهی این ادارهکل با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان فعال بوده و آماده خدماتدهی به مسافران هستند، اظهارکرد: همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی و به منظور ارزیابی وضعیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران، طرح تشدید نظارت بر فعالیت این مجتمعهای خدماتی- رفاهی در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در نظارت و بازدیدهایی که توسط بازرسان از مجتمعهای خدماتی رفاهی انجام میشود برخی شاخصها از جمله وضعیت نمازخانه، سرویسهای بهداشتی، رستوران و آشپزخانه، پارکینگهای ورودی و خروجی و فضاسازی مناسب برای تسهیل دسترسی معلولان مورد توجه قرار میگیرد.
این مسئول تصریح کرد: همچنین برای استقبال از مسافران نوروزی فضاسازی و نوسازی مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی استان نیز انجام میشود که براین اساس مجتمعها موظف به توسعه فضای سبز(گلکاری و درختکاری) در محوطه بیرونی و رنگآمیزی دیوارها هستند.
یوسفزاده تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات همه مجتمعها باید امکاناتی چون پتو و وسایل گرمایشی را برای نمازخانهها فراهم کنند تا در صورت مسدودشدن راهها باتوجه به شرایط جوی فصل بهار امکان اسکان موقت برای مسافران فراهم باشد.
مسئول مجتمعهای خدماتی- رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز در ادامه از تهیه بروشور نوروزی توسط مدیران مجتمع های خدماتی- رفاهی خبرداد و گفت: در این بروشور نقشه استان، اطلاعات و موقعیت مکانی مجتمعهای رفاهی فعال در محورهای مواصلاتی درج شده است و طبق برنامهریزی انجام شده این بروشورها در ورودی استان بین مسافران توزیع خواهد شد.
وی گفت: همچنین با هماهنگیهای انجام شده اطلاعات مجتمعهای خدماتی- رفاهی در اختیار مرکز مدیریت راههای استان نیز قرار داده شده است و مسافران میتوانند با تماس با شماره 141 از موقعیت مکانی و امکانات مجتمعها مطلع شوند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد