رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبرداد؛

فعالیت هزار و صد قرآن‌ آموز بوشهری در زمینه آموزش حفظ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه؛

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه اعلام شد

عباس سروری، با اشاره به اینکه روز جهانی قدس برگرفته از دین اسلام است، اظهار داشت: نقشه‌هایی که دشمنان برای تفرقه‌انگیزی بین مسلمین جوامع سنی و شیعه دارند در این روز با به صحنه آمدن همه جوامع بشری و حمایت از مظلومان نقش برآب می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۳۴۸۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در استان کرمانشاه را اعلام کرد.

عباس سروری افزود: راهپیمایی جمعیتی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم کرمانشاه روز جمعه نهم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ از ساعت  ۱۱ صبح آغاز می شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه، از مقابل مسجد آیت الله بروجردی آغاز می‌شود و تا  مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سخنران ویژه مراسم روز قدس در استان دکتر حشمت الله قنبری –استاد حوزه و دانشگاه- خواهد بود.

سروری با بیان اینکه کمیته فضاسازی نیز آذین‌بندی میادین و مسیر راهپیمایی و توزیع اقلام فرهنگی را بر عهده دارد، بر همکاری مردم و تشکل‌های مختلف برای باشکوه برگزار کردن روز قدس در سطح استان تاکید کرد.

وی  با اشاره به اینکه حفظ شعائر اسلامی یک ضرورت اساسی و مهم است گفت: در همه شهرستانهای استان این برنامه اجرا می شود و امسال مردم بار دیگر قدرت اسلام و مسلمین را مقابل دشمنان و غاصبان صهیونیستی نشان می‌دهند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها