به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از تماس تلفنی 2 هزارو 600 شهروند هرمزگانی با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی استان در فروردین ماه امسال خبر داد.
سرهنگ حسین حیدری در تشریح جزئیات این خبر گفت: هر سازمان یا نهادی برای موفقیت در مسیر اهداف و آرمانهای خود نیاز مند بررسی و شناخت شرایط موجود و اصلاح معایب بوده تا با رفع آن ،میسر ترقی و موفقیت را با سرعت بیشتر طی کند.
وی یکی از اولویت های پلیس استان را اخلاق مداری،تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به خواسته ها و مطالبات شهروندان عنوان کرد و افزود :نکته اصلی در برقراری امنیت این است که تعامل میان پلیس از اهمیت خاصی برخوردار است در این راستا برای کاهش هزینه های انتظامی ،پلیس برای ارتقای امنیت و احساس امنیت در جامعه نیازمند مشارکت مردم است و ما تلاش می کنیم با اقشار مختلف مردم به عنوان اصلی ترین مولفه سرمایه اجتماعی ارتباط برقرار کنیم .
این مسئول انتظامی استان اظهار داشت: در فروردین ماه امسال مجموعاً 2 هزارو 600 فقره تماس تلفنی شهروندان با دفتر نظارت همگانی پلیس استان برقرار شده که 70 درصد این تماس ها قابل رسیدگی، مشاوره و راهنمایی بوده است .
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در مدت یادشده از مجموع پیام های قابل رسیدگی مردمی واصل شده؛ تشکر و قدردانی از پلیس سهم 78 درصدی از پیام ها را داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل16 درصد افزایش داشته است این در حالی است که انتقاد و شکایت از عملکرد پلیس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 در صد کاهش داشته است.
سرهنگ حیدری بیان داشت: مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس به نیروی انتظامی کمک می کند با کمترین هزینه و دشواری در پیشگیری از جرم با موفقیعت های زیادی روبرو شود لازم است ازهمکاری و حسن نظر مردم شریف استان به نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمایم .
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد