سرپرست شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد:

تکریم ارباب رجوع باعث پیشرفت در انجام کار و رضایتمندی مردم میشود

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: شاخص‌های مهمی همچون تکریم ارباب رجوع و آموزش‌های تخصصی نیروها می‌بایست در دستور‌کار روسای نواحی در سطح شهرستانهای استان قرار گیرد زیرا این شاخص‌ها باعث پیشرفت در انجام کار و رضایتمندی مردم در همه زمینه‌ها می شود
کد خبر: ۱۳۶۹۸۲۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ محمود کشاورز در مراسم معارفه سرپرست بهره‌برداری شرکت گاز با بیان اینکه باید مردمداری و تکریم ارباب‌رجوع و خدمت بی‌منت در راُس امورات کاری قرار گیرد تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم در همه زمینه‌ها باشیم، افزود:‌ برای دستیابی به اهداف تحول‌ اداری و تعالی‌سازمانی در زمینه رضایت ارباب‌رجوع باید این مهم جزء اصول اولیه کاری همکاران در اقصی نقاط استان قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه تخصص و آموزش دو مولفه مهم برای دستیابی به اهداف می‌باشد، اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی و انجام به موقع خدمات درخواستی مشترکین و ارباب‌رجوع از اصول مهم شرکت گاز استان است و از همه همکاران درخواست می‌شود تا با سعه‌صدر و سرعت‌عمل و با رعایت قوانین و مقررات برای انجام درخواست‌های مردم و مراجعین اقدام کنند.

سرپرست شرکت گاز استان با بیان اینکه درخواست‌ها و شکایات متقاضیان و مشترکین موجب نمایان‌شدن فرصت‌های قابل بهبود شرکت می شود و این امر زمینه رفع موانع و بهبود مستمر خدمات‌رسانی را فراهم می سازد، تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات ایمنی باعث کاهش حوادث می‌شود که باید همکاران به این موضوع مهم توجّه ویژه داشته باشند. 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها