فرمانده انتظامی استان البرز

۲۵ هزار ليتر روغن موتور تقلبی در "اشتهارد" کشف شد

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۵ هزار ليتر روغن موتور تقلبی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان اشتهارد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۹۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سردار "عباسعلی محمدیان" گفت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد که افرادی در شهرک صنعتی اشتهارد اقدام به تهيه و نگهداری روغن موتور تقلبی می‌کنند، که بررسی موضوع به پليس آگاهی این شهرستان محول شد.

وی افزود: در اين راستا مأموران پليس آگاهی اشتهارد پس از انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت موضوع اطمینان یافته و در ادامه با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام شدند. اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت: ماموران در بازرسي از انبار شناسایی شده، ۲۵ هزار و ۶۲۲ لیتر انواع انواع روغن موتور تقلبي کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی و دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش روغن موتورهای مکشوفه را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد می کنند.

سردار محمدیان در پايان با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود اجازه نمی دهد که افرادی برای کسب منفعت خود عموم مردم را مورد ضرر قرار دهند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها