دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش نبض بازار، به نقل از روابط عمومی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده (بیدسیم) در این جلسه، معاون بازاریابی و برندینگ بیدسیم با حائز اهمیت شمردن امر ارتباط دائم و مؤثر با مشتریان خرد و کلان، سامانۀ مدیریت اربتاط با مشتری را یکی از زنجیرههای تاثیرگذار در ارزش شرکتها دانست و بررسی بهروزرسانی و پایش مداوم و مستمر آن را ضرورتی غیرقابل اغماض توصیف کرد.
در ادامۀ جلسه، شرکتهای تابعه به ضمن گزارش اهم فعالیتها و معرفی امکانات و بسترها موجود در واحد امور مشتریان، به تشریح مشکلات و ضعفها و نیازمندیهای این واحد و ارائۀ پیشنهادها برای بهبود و ارتقای وضعیت موجود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که با حمایت، سیاستگذاری و نظارت هلدینگ در این حوزه، اقدامات و کنشهای آتی در راستای آسانسازی و افزایش ضریب تأثیر ارتباط مستقیم مشتریان داخلی و صادراتی با شرکتهای تولیدی مجموعه برنامهریزی و اجرا شوند.
در پایان این جلسه نیز مقرر شد شرکتهای زیرمجموعه گزارشهای مستمر ماهیانه از فعالیت واحد ارتباط با مشتریان به شرکت بیدسیم ارائه کنند و جلسات فصلی برای بررسی و ارزیابی سامانههای مدیریت ارتباط با مشتریان تشکیل شود.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد