ارتباط شرکت‌های تولیدی گروه شوینده با مشتریان زیر ذره‌بین هلدینگ بیدسیم

طی جلسه‌ای که در روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ با حضور مسئولین واحد‌های برندینگ، صادرات، فروش، بازاریابی، فاوا و روابط عمومی شرکت‌های گروه شوینده در سالن اجتماعات جهش تولید هلدینگ بیدسیم برگزار شد، عملکرد و وضعیت کنونی سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت‌های زیرمجموعۀ این هلدینگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۷۳۸۱۱

به گزارش نبض بازار، به نقل از روابط عمومی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده (بیدسیم) در این جلسه، معاون بازاریابی و برندینگ بیدسیم با حائز اهمیت شمردن امر ارتباط دائم و مؤثر با مشتریان خرد و کلان، سامانۀ مدیریت اربتاط با مشتری را یکی از زنجیره‌های تاثیرگذار در ارزش شرکت‌ها دانست و بررسی به‌روزرسانی و پایش مداوم و مستمر آن را ضرورتی غیرقابل اغماض توصیف کرد.

در ادامۀ جلسه، شرکت‌های تابعه به ضمن گزارش اهم فعالیت‌ها و معرفی امکانات و بستر‌ها موجود در واحد امور مشتریان، به تشریح مشکلات و ضعف‌ها و نیازمندی‌های این واحد و ارائۀ پیشنهاد‌ها برای بهبود و ارتقای وضعیت موجود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که با حمایت، سیاست‌گذاری و نظارت هلدینگ در این حوزه، اقدامات و کنش‌های آتی در راستای آسان‌سازی و افزایش ضریب تأثیر ارتباط مستقیم مشتریان داخلی و صادراتی با شرکت‌های تولیدی مجموعه برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد شرکت‌های زیرمجموعه گزارش‌های مستمر ماهیانه از فعالیت واحد ارتباط با مشتریان به شرکت بیدسیم ارائه کنند و جلسات فصلی برای بررسی و ارزیابی سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان تشکیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

صدای «مرجان» باید شنیده شود

گفت‌و‌گو با میلاد بنی‌طبا، کارگردان فیلم سینمایی «مرجان» پیرامون دغدغه‌های ساخت و چالش‌های اکران یک فیلم اجتماعی

صدای «مرجان» باید شنیده شود

نیازمندی ها