روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن تشکر از مشارکت خوب کاربران و اعتمادشان به طرحهای نیکوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «در این طرح ۲۷۶ هزار و ۹۷۷ مرتبه مشارکت شده و در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۹۰۸ هزار تومان برای درمان کودکانی که خانوادههای آنها در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارند به خیریه حس مهر پرداخت شده است.»
به گزارش اسنپ، در این طرح هزار و ۱۷۲ کودک فارغ از جنسیت، قومیت و تابعیت آنها تحت پوشش قرار گرفتند. ۴۳ درصد این کودکان دختر و ۵۷ درصد پسر و همچنین ۶۲ درصد از آنها ایرانی و ۳۸ درصد از اتباع خارجی بودند. کودکان حمایت شده از نظر تعداد به ترتیب از استانهای خوزستان، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان و ایلام معرفی شدند. اطلاعات مربوط به پرونده پزشکی و شرایط خانوادگی این کودکان در سایت خیریه حس مهر در دسترس است.
در سالهای اخیر، اسنپ طرحهای نیکوکاری متنوعی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت کاربرانش در باشگاه مشتریان (اسنپ کلاب) اجرا کرده است. پیش از این نیز طرحهایی مانند «آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت» و «حمایت از تحصیل دانشآموزان سیستان و بلوچستان» در اسنپکلاب با استقبال گستردهی کاربران روبهرو شده بود.
بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ تلاش دارد با شناسایی طرحهای موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در حل مشکلات جامعه یاریرسان باشد. خیریهها و سازمانهای مردم نهاد میتوانند طرحهای پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد