نرم افزار crm کاربردی همیار فروش

کسب و کارهای مختلف برای ایجاد تعامل و رابطه نزدیک با مشتریان خود از روش‌های مختلفی بهره می‌برند تا با جذب مشتری‌های بیشتر درآمد و سود خود را به میزان زیادی افزایش دهند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ابداع روش‌های جدید در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم افزارcrm برای مدیریت روابط با مشتری و ارائه خدمات و محصولات به تعداد زیادی از مشتریان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۸۴

کسب و کارهای مختلف برای ایجاد تعامل و رابطه نزدیک با مشتریان خود از روش‌های مختلفی بهره می‌برند تا با جذب مشتری‌های بیشتر درآمد و سود خود را به میزان زیادی افزایش دهند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ابداع روش‌های جدید در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم افزارcrm برای مدیریت روابط با مشتری و ارائه خدمات و محصولات به تعداد زیادی از مشتریان راه‌اندازی شد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توان ارتباط با مشتری را مدیریت کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌‌ها و مزایای یکی از انواع نرم افزار crm به نام نرم افزار همیار فروش به عنوان یک نرم افزار فاکتور صحبت کنیم.




نرم افزار crm چیست؟

یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباط با مشتری که به دلیل داشتن ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد می‌تواند حجم فروش محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف را تا حدود سه برابر بیشتر کند و باعث رونق کسب و کارها شود، نرم افزار crm نام دارد. داشتن یک نرم افزار crm همیارفروش برای همه مشاغل و کسب و کارها یک امر ضروری به شمار می‌رود. به طور کلی برای موفقیت در بین سایر رقبا و جذب تعداد زیادی از مشتریان در بازار هدف باید با جدیدترین استراتژی‌ها و روش‌های جذب مخاطب آشنا بود. برنامه‌ریزی‌ها و ارتباطی که با استفاده از نرم افزارهای crm با مشتریان برقرار می‌شود، همگی از پیش تعریف شده‌ هستند و بین مشتری‌ها و فروشندگان روابط معناداری به وجود می‌آورند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کسب و کارهای گوناگون این توانایی را می‌دهد که با مشتریان خود تعاملات بهتر و مدیریت شده‌ای داشته باشند. ارائه پشتیبانی و حفظ روابط از طریق فرآیندها و سیستم‌های قابل اطمینان و بازاریابی از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.

عدم استفاده از نرم افزار crm چه مشکلاتی به همراه دارد؟

کسب و کارهایی که از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده نمی‌کنند معمولا با مشکلات و چالش‌های مختلفی روبرو هستند. نبود این نرم افزار باعث تکراری شدن و خسته کننده بودن کارها می‌شود به طوری که برخی از کارمندان به دلیل نارضایتی کار خود را ترک می‌کنند. برای عارضه یابی قسمت‌های مختلف کسب و کار راه سختی در پیش است. کار تیمی بسیار ضعیف خواهد شد و پاسخ به نیازها و درخواست‌های مشتریان با سرعت بسیار پایینی پیش می‌رود. عدم وجود نرم افزار crm اجازه نمی‌دهد که فرآیندهای به درستی انجام شود و هیچ نتیجه مشخصی از بازخورد و نتیجه تبلیغات در دسترس نخواهد بود. پراکنده بودن اطلاعات، از دست رفتن فرصت‌های فروش، قابل پیگیری نبودن امور گروهی و فردی، پایین آمدن بهره‌وری، نارضایتی مشتریان از نحوه ارائه خدمات و پشتیبانی، سخت بودن تمرکز بر روی دسته بندی مشتریان مشکلات و چالش‌های دیگری هستند که در صورت عدم استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و ‌کارها ایجاد می‌شود.





چند نوع نرم افزار سی ار ام وجود دارد؟

با توجه به متنوع بودن کسب و کارها و مشاغل مختلف نرم افزارهای crm نیز دارای انواع متفاوتی است تا هر کسب و کار با توجه به اهدافی که دارد، نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب و استفاده کند. دو نوع اصلی نرم افزار سی ار ام شامل موارد زیر است:

  • نرم افزار نصبی crm

با استفاده از این نرم افزار می‌توان اطلاعات و داده‌های ذخیره شده را به خوبی کنترل، نگهداری و مدیریت کرد. پس از خرید نرم افزار نصبی crm کنترل، مدیریت و نگهداری اطلاعات به راحتی از طریق سرورها روی سیستم نصب می‌شود و کسب و کار‌های مختلف می‌توانند از امکانات آن در سیستم شرکت خود بهره‌مند شوند. با توجه به گران بودن هزینه نصب و راه‌اندازی نرم افزار نصبی crm و بالا بودن مسئولیت، این نرم افزار بیشتر برای استفاده در کسب و کارهای بزرگ مناسب است‌.

  • نرم افزار ابری crm

در نرم افزار ابری crm به عنوان یک نرم افزار سرویس دهنده کاربر هیچ مسئولیتی بر عهده ندارد و همه خدمات شامل کنترل، نگهداری، مدیریت، تامین کردن امنیت داده‌ها و اطلاعات و به روز رسانی نرم افزار بر عهده همان شرکتی است که این نوع نرم افزار را ارائه داده است. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که کاربران به همه بخش‌های این نرم افزار دسترسی دارند و امکان استفاده از آن برای بازاریابی و پیشبرد هدف‌های کاری وجود دارد.



استفاده از نرم افزار فاکتور چه مزایایی دارد؟

نرم افزار همیار فروش به عنوان یک نرم افزار فاکتور و مدیریت فرآیندهای فروش به پیشرفت کسب و کارها کمک می‌کند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا در مدت بسیار کوتاهی بتوانند برای مشتری‌های خود فاکتور ارسال کنند. با توجه به اینکه داده‌ها از قبل در این نرم افزار ذخیره شده است، دیگر نیازی به وارد کردن دستی داده‌ها برای هر بار ارسال فاکتور نیست. در این سیستم امکان پیکربندی خودکار ارسال فاکتورهای پرداخت نشده به مشتری نیز وجود دارد. بنابراین دیگر لارم است که یادآوری به مشتری برای پرداخت فاکتورهایش به صورت دستی انجام دهید. همه فاکتورهای صادر شده همواره در دسترس هستند زیرا در سیستم ذخیره می‌شوند‌. با اتصال به اینترنت در هر مکانی می‌توان اوراق و فاکتورها را در همیار فروش بازیابی کرد و با استفاده از کلمات کلیدی به جستجوی سریع فاکتور مورد نظر خود پرداخت. برای صدور فاکتور الگوها و قالب‌های جذاب و متنوعی وجود دارد.

آشنایی با امکانات موجود در نرم افزار crm

  • وجود پایگاه داده جامعی از اطلاعات مشتری

  • داشتن قابلیت به روز رسانی و ایجاد تغییرات با توجه به نیاز کاربر یا مشتری

  • تعامل به موقع با سرعت بالا با مشتریان

  • برقراری ارتباط، ارسال ایمیل و پیامک به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان

  • برقراری ارتباط خودکار با مشتری و پیگیری فروش محصولات

  • نظارت دائمی و مستمر به وظایف کارمندان

  • نظارت بر نحوه عملکرد همه کارمندان شرکت

  • ارائه گزارش دقیق از نیازهای مشتری و اوضاع کسب و کار

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم درباره امکانات، ویژگی‌ها و مزایای نرم افزار crm توضیح دهیم. این نرم افزار به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند که تعداد مشتریان خود را افزایش داده و سود بسیار زیادی به دست آورند. همه کسب و کارها در اولین فرصت باید برای خرید این نرم افزار کاربردی و مفید اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها