به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری سودجانی صبح امروز با حضور در محل کار و دفترش از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱، پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم خواهد بود.
حضور استاندار چهار محال برای اولین بار در سامانه سامد
این اولین باری بود که استاندار دولت سیزدهم با حضور در سامانه سامد به مشکلات و معضلات مردم از طریق تلفنی رسیدگی نموده.
غلامعلی حیدری سودجانی - استاندار چهار محال
گفتگو یک ساعت نیمه مردم با استاندار بدون واسطه و مستقیم
مهران مرادی زانیانی مدیر کل حوزه استاندار و مشاور عالی و همچنین با حفظ سمت متولی روابط عمومی استاندار چهار محال گفت: این ارتباط از ساعت 9 تا 5/10 بمدت یک ساعت بطول انجامید و از زوز قبل در فضای مجازی و ضذا و سیما به اطلاع مردم رسیده بود.
مهران مرادی زانیانی مدیر کل حوزه استاندار، مشاور عالی و مدیر کل روابط عمومی استانداری استان
سامانه سامد یک مسیر ارتباطی کامل و بدون هزینه است که مردم مستقیم با استاندار در ارتباط هستند
مرادی زانیانی در ادامه افزود: این سامانه یک مسیر ارتباطی درست و بدون هزینه است که مردم استان می توانند بدون دغدغه و بلا واسطه مشکلات و مسائل موجود را با شخص اول اجرائی استان مطرح نموده و دغدغه های خودشان را مرتفع نموده.
برگزاری ارتباط با مردم به همت مشاور IT استاندار
شایان ذکر است این ارتباط مستقیم و تلفنی سامد به همت اسماعیل غلامیان دهکردی مشاور IT استاندار و مسئول فناوری اطلاعات استانداری و همچنین شهاب قائدی وانانی مدیر کل بازرسی استان برگزار شد.
ابراز رضایت غلامعلی حیدری سودجانی از ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم
حیدری سودجانی استاندار از برگزاری این ارتباط مستقیم و بی واسطه ابراز خشنودی نموده و تصریح کرد: ارتباطات از این دست با شرائط فوق الذکر ادامه دار باشد و همچنین به مدیران توصیه کرد از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس 111 در خدمت مردم باشند.
غلامعلی حیدری سودجانی استاندار سخت کوش و پا در رکاب استان- مدیری جهادی و در خط مقدم
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد