انواع ردیاب خودرو و جی پی اس آهنربایی جیپیران

در این مقاله که توسط گروه جیپیران که ارائه دهنده انواع ردیاب جی پی اس در ایران است، گردآوری شده به انواع ردیاب جی پی اس ماشین می پردازیم.
در این مقاله که توسط گروه جیپیران که ارائه دهنده انواع ردیاب جی پی اس در ایران است، گردآوری شده به انواع ردیاب جی پی اس ماشین می پردازیم.
کد خبر: ۱۳۹۲۱۳۰

علاوه بر آن به کارآمدی سیستم ردیابی برای شرکت های ناوگانی بررسی می کنیم تا بدانید که این سیستم فقط برای اتومبیل های شخصی نیست.

ردیاب خودرو دستگاهی برای نظارت بر وسیله نقلیه شما است که این امکان را به شما می دهد از هر فاصله ای که با وسیله نقلیه خود دارید، آن را نظارت کنید و کاملا رفتار های راننده را زیر نظر بگیرید. قطعا می دانید که چقدر این نظارت و کنترل می تواند امنیت اتومبیل شخصی یا ناوگانی شما را بالا ببرد.

صاحبان خودرو ممکن است به دلایل مختلفی بخواهند خودروی خود را ردیابی کنند. شاید آنها از سرقت ماشین می ترسند و می خواهند بهترین شانس را داشته باشند تا بتوانند وسیله نقلیه خود را در صورت سرقت پیدا کنند. همچنین، اگر چند نفر از یک ماشین استفاده کنند، ممکن است مالک بخواهد بداند ماشین کجا بوده و چه مدت در سفر بوده است. اگر دوست دارید سوابق مسیر ها را نگه دارید یا در مورد تاریخچه عملکرد وسیله نقلیه خود بدانید، دستگاه ردیاب بهترین راه حل است.

در ردیابی ناوگان شما برای اطمینان از اینکه تحویل با موفقیت انجام می شود و رانندگان شما دقیقاً همان جایی هستند که باید باشند بسیار مهم است. به این ترتیب می توانید مشتریان خود را در طول فرآیند به روز نگه دارید و اعتماد را به امید استفاده مجدد از خدمات خود ایجاد کنید.

اما کدام دستگاه ردیاب برای خودرو و کسب و کار شما مناسب تر است؟ این مقاله به شما کمک می‌کند تا در مورد انواع ردیاب‌ خودرو و نحوه عملکرد آن‌ ها بهتر بدانید.

قبل از پرداختن به انواع ردیاب‌ ماشین ها، بیایید نگاهی به نوع کسب‌ و کارهایی بیندازیم که می‌توانند از داشتن سیستم ردیابی بهره ببرند.

صنایعی که از ردیاب استفاده می کنند

انواع ردیاب خودرو و جی پی اس آهنربایی جیپیران

 

شرکت های پیک و حمل و نقل تنها شرکت هایی نیستند که به ردیابی نیاز دارند. هر صنعتی که در آن راننده، تکنسین یا عضو تیم در محل حضور داشته باشد، از ردیابی محل نگهداری آنها سود زیادی خواهد برد. شرکت های دولتی نیز می توانند برای خدمت رسانی بهتر به مردم کشور از این سیستم استفاده کنند.

تعداد استفاده از انواع مختلف سیستم ردیابی خودرو برای ناوگان ها در حال افزایش است. با توجه به مزایای بسیار زیادی که می توان از ردیابی ناوگان به دست آورد، تعجب آور نیست، زیرا سرمایه گذاری در سیستم های ردیابی وسایل نقلیه ناوگان خیلی نیز گران نیست. شرکت‌ هایی که سیستم‌ های ردیابی خودرو دارند به تمامی اطلاعات مربوط به ناوگان مانند مکان، سرعت، مسافت طی شده و جزئیات تعمیر و نگهداری دسترسی دارند.

با توجه به مزایایی که یک سیستم ردیابی خودرو می تواند برای بهره وری ناوگان ارائه دهد، این سیستم ها به طور فزاینده ای در بین مدیران ناوگان محبوب شده اند. رانندگان دیگر مجبور نیستند خود را با انبوهی از نقشه ها برای یافتن مسیر خود مجهز کنند. در عوض، ابزار های ردیابی ناوگان که به کسب و کارهای ناوگان کمک می کنند، ابزاری هستند که مسیر های گام به گام را به مقصد مورد نظرشان ارائه می کنند. سیستم‌ های ردیابی خودرو همچنین به کاهش تاخیر های تحویل و کاهش هزینه سوخت کمک می‌کنند که همگی در مدیریت ناوگان مهم هستند.

در اینجا تعدادی از صنایعی که می توانند از سیستم ردیابی برای نظارت و بهبود عملکرد تیم خود استفاده کنند، نام می بریم، فروشگاه های خرده فروشی،کامیون های مواد غذایی، خدمات نظافتی، باربری، ارگان های دولتی و...

انواع ردیاب جی پی اس خودرو

دستگاه قابل حمل بی سیم و آهنربایی

انواع ردیاب خودرو و جی پی اس آهنربایی جیپیران

یک دستگاه ردیاب جی پی اس قابل حمل یک گزینه جمع و جور و مقرون به صرفه است که برای ناوگان وسایل نقلیه و اتومبیل های شخصی انعطاف پذیر مناسب است.

ردیاب قابل حمل بی سیم نیازی به نصب ندارد و می‌ تواند مستقیماً به وسیله نقلیه شما وصل شود، جایی که می‌ توانید هر طور که می‌ خواهید بین وسایل نقلیه تعویض کنید.

این به شما امکان می دهد تا از موقعیت مکانی زنده راننده خود مطلع شوید، حتی اگر خارج از محدوده تلفن همراه باشد.

احتمالاً فیلم‌ هایی را دیده‌اید که در آن جاسوسی به‌ طور مخفیانه قطعه‌ای از سخت‌ افزار کوچک را به پایین خودرو یا داخل صندوق عقب می‌ چسباند و سپس ماشین دور می‌ شود و به جاسوس اجازه می‌ دهد تا محل اختفای ماشین را دنبال کند. برای شوخی آن مدل دستگاه از این مدل های بی سیم آهنربایی است.

دستگاه ردیاب جی پی اس سیم دار نصبی

انواع ردیاب خودرو و جی پی اس آهنربایی جیپیران

اگر می‌خواهید امنیت وسایل نقلیه و دارایی‌ های خود را افزایش دهید، دستگاه ردیاب نصبی بهترین گزینه برای شماست.

این ردیاب به وسیله نقلیه شما متصل شده است و قابل برداشتن یا تغییر نیست و احتمال وقوع سرقت را کاهش می دهد.

شما می‌ توانید وسایل نقلیه خود را حتی زمانی که خارج از محدوده تلفن همراه خود قرار دهید نظارت کنید و مکان زنده راننده خود را با مشتری به اشتراک بگذارید.

به غیر از آن می توانید هر زمان که خواستید اتومبیل خود را از راه دور خاموش کنید، این یک آپشنی است که واقعا بی نظیر است و هیچ یک از سیستم های امنیتی خودرو آن را دارا نیستند.

دستگاه های ردیاب خودرو که به طور حرفه ای نصب شده اند به کابین خودرو متصل می شوند و معمولاً ضد دستکاری هستند. دستگاه های با سیم یک لایه اضافی از امنیت و قابلیت اطمینان داده را اضافه می کنند که دستگاه های دیگر ارائه نمی کنند.

ما در صفحه اصلی وبسایت گروه فنی و مهندسی جیپیران به فرق ردیاب خودرو نصبی و بی سیم آهنربایی به صورت مفصل پرداختیم، شما خوانندگان عزیز می توانید به وبسایت جیپیران مراجعه کرده و آن مطلب را به صورت دقیق مطالعه فرمایید.

مزایای ردیاب خودرو

  • مدیریت کارآمدتر ناوگان
  • مصرف سوخت کمتر
  • جلوگیری از سرقت خودرو
  • افزایش بهره وری دارایی
  • تعمیر و نگهداری پیش بینی از طریق نظارت بر سلامت خودرو
  • کاهش زمان توقف غیر ضروری
  • واکنش سریع اضطراری
  • مدیریت کارکنان
  • ایمنی راننده و وسیله نقلیه
  • مدیریت زمان
  • بهبود ارتباط با مشتریان با ارائه اطلاعات لحظه ای از محل وسیله نقلیه تحویل
  • استفاده از داده های ردیاب برای حسابداری
  • کنترل نوجوانان تازه رانندگی یاد گرفته

در بازار خودرو دستگاه های ردیاب زیادی برای انواع وسایل نقلیه خواهید یافت. برخی خوب و برخی تقریباً بی ارزش. این امر یافتن یک دستگاه ردیاب خودرو خوب را دشوارتر از آنچه باید باشد می کند. برای رفع سردرگمی می توانید از مشاوران یک شرکت معتبر و با سابقه مانند گروه فنی و مهندسی جیپیران که 16 سال سابقه در زمینه ارائه انواع ردیاب ماشین دارا هستند، کمک بگیرید.

تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سیستم ردیابی وسیله نقلیه برای ناوگان شما مناسب است برای اطمینان از بهره مندی از هزینه ای که می کنید مهم است. هنگام انتخاب سیستم ردیابی خودرو باید به عوامل مختلفی توجه کرد. اینکه کدام عوامل برای کسب و کار شما اهمیت بیشتری دارند تا حد زیادی به تعداد وسایل نقلیه شما و نحوه استفاده از آنها بستگی دارد. بنابراین به دقت در مورد آنچه برای کسب و کار شما اهمیت دارد فکر کنید.

با توجه به اینکه دستگاه های سیمی امکانات مختلفی دارند افرادی که برای اتومبیل شخصی خود قصد خرید دستگاه دارند، باید به نیاز های خود توجه کنند و هنگام خرید آن را با مشاوران فروش مطرح کنند.

دستگاه های گروه جیپیران همگی یک سال گارانتی تعویض بدون چون چرا دارند. خدمات پس از فروش ما نیز همیشگی و مستمر است. تا زمانی که مالک خودرو قصد استفاده از ردیاب جی پی اس دارد ما به او خدمات خواهیم داد. به علاوه نرم افزار ردیابی کاملا فارسی جیپیران که 26 زبان زنده دنیا را نیز پشتیبانی می کند، دائم به روز رسانی می شود.

اگر به توضیحاتی نیاز دارید تا مطمئن شوید چه مدل ردیاب جی پی اسی برای شما و وسیله نقلیه یا ناوگانتان مناسب است یا می خواهید از قیمت ردیاب خودرو مطلع شوید، می توانید به گروه جیپیران 09121998825 - 02144066594 تماس بگیرید.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها