گزارش تپش از مشکلات حقوقی برخورد با متخلفان محیط‌زیست

دفاع از محیط‌زیست با دستان بسته

دستگیری شکارچیان غیر مجاز سابقه دار در طالقان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان با توجه به پایش‌های شبانه روزی و در حین گشت زنی در منطقه شکار ممنوع شهرستان شکارچیان غیر مجاز سابقه دار را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۳۹۳۸۲۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛محسن فلاح نژاد گفت : یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان با توجه به پایش های شبانه روزی و در حين گشت زنی در منطقه شكار ممنوع شهرستان با رويت شكارچيان و با رصد و اشراف به منطقه توانستند دو نفر از شكارچيان غير مجاز که اقدام به شکار يک راس كل وحشی کرده بودند را دستگير کنند.

او افزود : از این شکارچیان که سابقه دار نیز هستند یک قبضه اسلحه گلوله زنی ، ادوات شكار و لاشه یک راس کل وحشی ، کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان گفت: بعد از کشف آلات شکار و سلاح ، متخلفان به اداره محیط زیست شهرستان انتقال و پس از تنظیم صورت جلسه تحویل مراجع قضایی شدند.

فلاح نژاد ازهمه‌ی مردم و دوستداران محیط زیست خواست تا با توجه به بارش برف و نزدیک شدن حیات وحش به روستا‌ها و مناطق مسکونی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی با محیط بانان این اداره همکاری و گزارشات خود را به شماره تلفن‌های ۴۴۷۲۶۱۵۰-۴۴۷۲۳۰۷۳-۴۴۷۲۶۱۴۹ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها