به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، آیتالله محمدرضا ناصری در دیدار مدیرکل جدید فرودگاه یزد با اشاره به اینکه مردم انتظاراتی از سیستم حمل و نقل دارند که باید به آن توجه شود، اظهار داشت: روحیه مردمداری باید در مسئولان تقویت شود و هر کجا قصوری انجام شد، باید این روحیه وجود داشته باشد که به راحتی از مردم عذرخواهی شود.
وی افزود: تاخیردر پروازها و بعضا رفتار اشتباه دست اندرکاران، مردم را سرگردان و ناراحت می کند در حالی که اگر به دنبال تاخیرها از آنها عذرخواهی و با آنها همدلی شود، مردم عذر مسئولان را خواهند پذیرفت.
ناصری گفت: مراکز و نهادهایی که به طور مستقیم با مردم سر و کار دارند، باید روحیه مردمداری را در خود تقویت کنند زیرا مردم مسائل و مشکلات خود را دارند و نباید درگیر خدمت رسانی ناقص و بیتوجهیهای در پی آن باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تغییر مدیریتها امری عادی است اما باید تلاش کنیم هر کجا هستیم، برای مردم منشأ اثر و خدمتگزاری باشیم و همه باید برای خدا و کسب رضایت خدا کار کنند و مردمداری باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.
امام جمعه یزد گفت: باید اقدامات رفاهی برای مسافران انجام شود تا فرودگاه یزد به استانداردهای فرودگاهی نزدیک شود که امیدواریم مدیرکل جدید در این زمینه اقدامات موثری انجام دهد.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد
محمد نصرتی در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛