رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و اموراداری شورای شهر همدان:

حل مشکلات مردم نیازمند سعه صدر و پاسخگویی در اسرع وقت است

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و اموراداری شورا بر لزوم پاسخگویی در کمترین زمان به مکاتبات شورا با شهرداری، تأکید کرد و گفت: حل مشکلات مردم و مراجعه کنندگان به شورای شهر؛ نیازمند سعه صدر و پاسخگویی در اسرع وقت است چرا که تحقق آن منجر به افزایش رضایت‌مندی از مدیریت شهری خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۸۳۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا به ریاست مرتضی کرباسیان و با حضور اعضای کمیسیون، شهردار، معاونان و برخی مدیران ستادی برگزار شد.

مرتضی کرباسیان در این جلسه بر شفاف سازی در حوزه های مختلف شهرداری تاکید کرد و گفت: سیستم پرداخت اضافه کاری، تشویقات و اجرای سیستم جامع رفاهیات به منظور اجرای عدالت در برخورداری کلیه کارکنان از تمامی امکانات نیازمند شفافیت در اجرای آن‌هاست.

وی افزود: بازنگری در ساختار تعاونی مصرف کارکنان و هیئت مدیره آن ، تشکیل تعاونی مسکن کارکنان شهرداری همدان و توجه ویژه به معیشت و رفاه کارکنان در اولویت است که باید در کوتاه ترین زمان اجرایی شود.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و اموراداری شورا تاکید کرد: لیست کامل پُست های کاری مورد نیاز در شهرداری باید تکمیل و تعیین تکلیف شود، همچنین برگزاری آزمون جهت رعایت عدالت در همه حوزه‌های کاری به منظور جذب نیرو ضرورت دارد.

وی بر لزوم پاسخگویی در کمترین زمان به مکاتبات شورا با شهرداری، تأکید کرد و گفت: حل مشکلات مردم و مراجعه کنندگان به شورای شهر؛ نیازمند سعه صدر و پاسخگویی در اسرع وقت است چرا که تحقق آن منجر به افزایش رضایت‌مندی از مدیریت شهری خواهد شد.

کرباسیان تصریح کرد: مکان یابی مناسب جهت برپایی روز بازارهای هفتگی به منظور جلوگیری از مشکلات موجود و شکایات مردمی که در این مناطق سکونت دارند ضروری است که باید مجموعه شهرداری برای تحقق آن اقدامات عملی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها