علیاصغر احمدی، مدیر شبکه رادیویی ورزش به جامجم میگوید: ۲۵سال پیش جمعی از پیشکسوتان و همکاران فعلی و مدیران سابق با تلاش و همت مثالزدنی با هدف خدمت و اطلاعرسانی به مردم رسانهای را تشکیل دادند که برای شنوندگان و جامعه ورزش تحفهای بسیار ارزشمند و ماندگار شد امروز بنده و همکارانم امانتدار و پرچمدار این رسانه هستیم که امیدواریم بتوانیم ادامهدهنده راه پیشینیان خوبی باشیم و جایگاه مناسبی در میان رسانههای ورزش کشور در جهت جلب رضایت مخاطبان کسب کنیم.
وی با اشاره به چشمانداز رادیو ورزش در سال جاری میافزاید: به لحاظ فعالیت ورزشی سال پرترافیک و شلوغی را در پیش داریم.به منظور کمک به رشتههای مختلف، مراجع، نهادهای ورزشی و... درصدد ارتباطات مؤثرتر و قویتر با فدراسیونها، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هستیم تا مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، جام ملتهای آسیا و رقابتهای تیمهای باشگاهی و ملی در ایران، آسیا و جهان در رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان به نحو شایستهای پوشش داده شود.
احمدی در ادامه با ارائه توضیحاتی از برنامههای شاخص رادیو ورزش بیان میکند: «صبح و ورزش» برنامه صبحگاهی و در طلیعه برنامههای شبکه است که مورد توجه جامعه مخاطبان به مسئولان و ورزشکاران است که وجه غالب آن اطلاعرسانی به موقع صحیح و دقیق است که به سؤالات و نیازهای شنوندگان برنامه پاسخهای مناسب داده میشود. «از فوتبال چه خبر» برنامه فوتبالی و مورد توجه مخاطبان این رشته پرطرفدار است که به دغدغههای این رشته ورزشی و علاقهمندی هواداران و سؤالات آنان توجه میشود و در مورد مسائل مختلف این رشته کنکاش و پیگیری صورت میگیرد. نوید جولایی، تهیهکننده ویژهبرنامه بیستوپنجمین سالگرد رادیو ورزش عنوان میکند: مهمترین هدف این برنامه آیین نکوداشت این شبکه و بررسی عملکرد شبکه رادیویی ورزش در ۲۵ سال اخیر در حوزه ورزش است. وی با بیان محتوای ویژهبرنامه سالگرد با عنوان «دقیقه ۲۵» میافزاید: محتوای کلی برنامه درباره اتفاقات سالهای اخیر رادیوست، همچنین گفتوگو با پیشکسوتان این شبکه مسئولان و ورزشکارانی که به صورت حضوری داخل استودیو هستند. گپوگفتهای صمیمی و خودمانی و بررسی خاطرات شیرین سالهای گذشته و تاثیر شبکه رادیویی ورزش در بین ورزشکاران و عموم مردم جامعه از اهداف این برنامه است.حافظ کاظمزاده، گوینده این ویژهبرنامه درباره شیوههای اجرای برنامههای اینچنینی و برنامههای میدانی عنوان میکند: شیوه اجرای برنامه براساس تجربه، تخصص و آموختهای است که هر مجری دارد. در برنامههای اینچنینی که همهجانبه هستند و تعدد مهمان و سطوح مدیریتی خاص دارند، تجربه و تخصص و اشراف به ورزشهای گوناگون و حوزه مدیریت و اشراف به فضای اجرا مهم است و قرار نیست در چنین برنامهای گفتوگوی چالشی انجام شود. معتقدم گوینده باید نیاز مخاطب را بشناسد و براساس آن نیاز تولید محتوا کند و مدیریت برنامه را به دست گیرد و نیاز مخاطب از محتوا نشات میگیرد تا لحن، سرعت گفتار و استفاده از واژگان.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد