ارائه خدمات غیر حضوری شرکت آبفای قزوین با نرم افزار «یارآب»
مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین گفت: راه اندازی نرم افزار موبایلی «یارآب» تحولی نوین در ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت به مشترکان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۴۱۸۳۹۶
مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: داراب بیرانوندی ،مدیرعامل شرکت آبفای استان گفت: تمامی خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت به شکلی آسان و سریع از طریق اپلیکیشن «یار آب» که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت این شرکت است، ممکن میباشد.
بیرانوندی اضافه کرد: این نرم افزار سال گذشته به بهره برداری رسیده و استان قزوین جز اولین شرکتهای آبفای کشور است که ارائه خدمات را در قالب نرم افزار موبایلی در اختیار مشترکین قرار داده است.
وی تصریح کرد: مشترکین با نصب این نرم افزار میتوانند نسبت به دریافت سوابق پرداخت آب بها، پرداخت آب بها، اعلام شماره کنتور و همچنین ایجاد کارتابل شخصی خود در میز خدمت جهت پیگیری تمامی درخواستهای خدمات مشترکین و پرداختهای قبوض و اطلاع از روند پیگیریها اقدام کنند.
مدیرعامل آبفای استان قزوین یادآورشد:این خدمات همچنین بر روی سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به نشانی: www.abfaqazvin.ir قابل دریافت است.
وی گفت: دریافت خدمات یادشده از طریق منوی میز خدمت سایت یادشده و ثبت نام در پورتال مشترکین امکان پذیر شده است.
بیرنوندی اظهارداشت: حذف مراجعه حضوری و مکرر، صرفه جویی در زمان و هزینه ایاب و ذهاب، سادگی و سرعت ارائه خدمات، امکان پیگیری پروندهها و امکان ثبت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت از جمله ویژگیهای استفاده از اپلیکیشن "یارآب" است.
وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب به مردم عنوان کرد و خواستار پیوستن مردم شهرها و روستاهای استان قزوین به این اپلیکیشن شد.