جام جم آنلاین اصفهان؛ در این جلسه عملکرد سهماهه ابتدایی این مراکز در سال 1402 در تحقق شاخصهای فروش استانی، فروش به تولیدکننده و خردهفروشی و همچنین نحوه ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار گرفت و بر رعایت شاخصهای مورداشاره در فروش محصولات به مشتریان خُرد در ماههای آتی تأکید شد.
بررسی راهکارهای ارتقای سطح عملکرد مراکز خدماتی، ابراز رضایت نمایندگان مراکز خدماتی از شیوه جدید تخصیص محصول از سوی فولاد مبارکه به مراکز که بر اساس ارزیابی عملکرد واقعی انجام شده و در نتیجه به بهبود عملکرد مراکز و همچنین افزایش رضایت مشتریان خُرد منجر شده است، از دیگر نکات مطرحشده در این نشست بود. علاوه بر این، در این جلسه مقرر شد مراکز خدماتی جهت بازاریابی مویرگی در استانهای محل استقرار و تهیه کتابچه و بانک اطلاعاتی کامل درباره مشتریان بالقوه و بالفعل مصرفکننده محصولات فولاد مبارکه اقدام نمایند.
گفتنی است فولاد مبارکه با دارا بودن 30 مرکز خدماتی در استانهای کشور اقدام به فروش کالا به مشتریان خُردی میکند که امکان خرید مستقیم کالا را ندارند و همواره در تلاش است تا در این حوزه نیز رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.
/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگوی «جامجم» با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح شد
دکتر امیدعلی مسعودی، استاد ارتباطات در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با علیرضا نصیری، قهرمان جوانان جهان
سفیر سابق ایران در پاکستان در گفتوگو با «جامجم» تشریح کرد