در خراسان شمالی

تسریع طرح ایمن‌سازی استخرهای کشاورزی و تأمین اقلام اساسی طرح کالابرگ الکترونیک

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ دیدار مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی خراسان شمالی باهدف بررسی مسائل مربوط به طرح ایمن‌سازی استخرهای کشاورزی و تأمین کالاهای اساسی طرح کالابرگ الکترونیک در استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۰۲۷۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این دیدار گفت: موضوع ایمن‌سازی استخرهای کشاورزی در سطح استان با توجه به مخاطرات جانی که برای مردم در بر خواهد داشت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با تعامل این اداره کل و جهاد کشاورزی می‌توان از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

وی با اشاره به اجرای مطلوب طرح کالابرگ الکترونیکی در استان گفت: تأمین کالاهای اساسی مشمول طرح مزبور و جلوگیری از انحرافات احتمالی فروشگاه‌های متصل به این طرح موضوع دارای اهمیت دیگری است که باهم افزایی و همکاری این دو دستگاه موجب اجرای هرچه بهتر آن خواهد شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز با استقبال از مسائل مطرح‌شده گفت: این اداره کل آماده انجام هرگونه همکاری در خصوص رفع مشکلات مربوط به ایمن‌سازی استخرها و تشدید بازرسی‌های نظارتی از فروشگاه‌ها و توسعه زیرساخت‌های موجود اجرای بهتر طرح کالابرگ الکترونیک در استان است . / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها