تحقق وصول ۱۰۳ درصدی مالیات در شهرستان آق قلا
رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آق قلا خبر داد؛

تحقق وصول ۱۰۳ درصدی مالیات در شهرستان آق قلا

مدیرکل امور مالیاتی گلستان:

۱۷۷۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در گلستان محقق شد

حاجی مشهدی، مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان گلستان محقق شده است.
حاجی مشهدی، مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان گلستان محقق شده است.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۴۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان قربان حاجی مشهدی اظهارکرد: بر اساس برنامه تکلیفی و سهمیه مشخص شده برای استان گلستان باید طی هفت ماه نخست امسال هزار و ۷۱۲ میلیارد تومان مالیات در استان گلستان وصول می‌شد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: با تلاش همکاران و همراهی موثر مردم شاهد رشد ۱۰۳ درصدی این عدد تکلیفی در گلستان بودیم و میزان مالیات محقق شده در استان گلستان به رقم هزارو ۷۷۰ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: از مبلغ مالیات وصول شده در استان گلستان ۳۳ درصد سهم مالیات بر ارزش افزوده و ۶۷ درصد متعلق به مالیات‌های مستقیم بوده که در هفت ماه نخست امسال وصول شده است.

حاجی مشهدی بیان کرد: در مجموع ۲۸ درصد از مالیات‌های وصولی ناشی از پرداخت مالیات توسط اشخاص حقوقی غیردولتی و شرکت‌ها، هشت درصد مالیات پرداخت شده توسط کارکنان دولت، ۲۳ درصد از کارکنان بخش خصوصی، ۲۲ سهم مشاغل و الباقی به مالی مالیات بر ارث مستغلات و نقل و انتقال سهام تعلق دارد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: در هفت ماه نخست امسال ۲۳۸ میلیارد تومان از محل عوارضی ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های دارای روستای بدون دهیار پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۱۲۹ میلیارد تومان سهم شهرداری‌ها، ۱۰۹ میلیارد تومان سهم دهیاری‌ها و ۷۹۰ میلیون تومان به روستاهای فاقد دهیار و فرمانداری‌های این شهرستان‌ها پرداخت شده است.

حاجی مشهدی گفت: طی هفت ماه نخست امسال ۷۲ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان استان گلستان کمک مالی شده که که این رقم در مدت مشابه سال قبل فقط ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان عنوان کرد: از محل سهم ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به اداره کل آموزش و پرورش گلستان و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان هم پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها