مدیرکل دفترمدیریت عملکرد،بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمان اعلام کرد:

٨۶٠٠درخواست مردمی در سفریکروزه رییس جمهور به کرمان

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان:

هدف ما ارتقای رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی است

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان، سلسله جلسات بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی را در راستای رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی شهروندان عنوان کرد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان، سلسله جلسات بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی را در راستای رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی شهروندان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۳۳۰۳۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ روح الله الرضا نعمت الهی، در سومین نشست از سلسله جلسات بررسى نحوه ارائه خدمت دستگاه‌هاى اجرایى به مردم، رویکرد این جلسات را افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی و نحوه ارائه خدمات عنوان کرد وافزود: دغدغه‌مندی دستگاه‌ها را در ارائه خدمات به مراجعان با وجود کمبودها و مشکلات می‌دانیم و برگزاری این جلسات به معنی نادیده گرفتن اقدامات و برنامه‌ها نیست. 

نعمت‌اللهی،گفت: در این جلسات بی‌پرده‌تر و شفاف‌تر درباره چالش‌ها و تنگناهای دستگاه‌های اجرایی بحث و گفتگو می‌شود تا بتوانیم رضایتمندی مردم که سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند را ارتقا دهیم. 

سیدمهدی هاشمی، مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان دراین نشست گفت: ثبت اسناد با کمترین حجم نیروی انسانی، یکی از پرمراجعه‌ترین دستگاه‌ها است و بخش زیادی از خدمات این مجموعه در راستای تسهیل کار ارباب رجوع به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت‌های سازمان ثبت اسناد اجرای طرح کاداستر اراضی (حدنگار) است و برای اینکه بستر خدمات الکترونیکی را فراهم کنیم باید حدنگار را به صورت کامل به اجرا بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها