به گزارش جام جم آنلاین،شهریار سرداری، رسیدگی به خرابیهای خط تلفن یا ضعف پهنای باند اینترنت را معطوف به ثبت تیکت در سامانههای مشخص شده عنوان کرده و اظهار کرد: در اپراتورهای خصوصی تلفن همراه با پشتیبانی از ضعف در آنتندهی، شماره ۱۹۵ در اختیار شهروندان است تا با ثبت شکایات خود، رسیدگی به مشکلات آنها انجام شود.
همچنین برای سیمکارتهای همراه اول، شماره ۹۹۹۰ مختص این کاربران بوده و میتوانند با تماس و ثبت شکایت، اقدام به پیگیری مشکل خود کنند.
وی افزود: سامانه تنظیم مقررات به آدرس cra.ir نیز برای شهروندان مهیا شده و میتوانند با ثبت شکایات خود و ارسال تیکت، ظرف چند روز آینده، منتظر برای حل نواقص پهنا و اینترنت خود باشند و تمامی اپراتورها موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن، نسبت به برطرف ساختن نواقص پهنا و باند، اقدام کنند؛ همچنین به طور جدی پیگیر هستیم تا به تمامی تیکتهای ارسال شده، پاسخ داده شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» در گفتوگو با رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بررسی کرد
در گفتوگوی خبرنگار «جامجم» در بیروت با شیخ صهیب حبلی، عضو ارشد علمای مقاومت اسلامی لبنان مطرح شد:
در گفتوگوی «جامجم» با معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد مطرح شد