
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، بهرام آریان فرد با اشاره به افزایش تماس های سامانه 141 استان، اظهارداشت: آمار تماس های ۱۴۱ از اول سال 1403 تا ۱۵ تیرماه جاری 196 هزار و 876 مورد بوده که به نسبت سال قبل 126 درصد رشد را نشان می دهد.
وی، آمار تماس های مدت مشابه پارسال را ۸۷ هزار و ۴۳ مورد بیان کرد.
آریان فرد افزود: 5 هزار و 497 مورد از این تماس ها برای موضوعات مختلف شامل اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شکایات بخش باری و مسافری، موارد مربوط به مجتمعهای بین راهی، مشکلات مشاهده شده جادهای، مسافت بین شهرها و راهنماییهای حوزه راهداری به کارشناسانی که بصورت شبانهروزی در این اداره مستقر هستند وصل شده و بقیه تماسها بصورت گویا ازامکانات این سامانه بهره بردهاند.
وی با اشاره به نقش سامانه ۱۴۱ در اعلام وضعیت راهها و شناسایی و پیگیری مشکلات و چالشهای موجود در بخش حمل و نقل جادهای ، ادامه داد: افزایش تماسها نشاندهنده اعتماد مردم به این سامانه و تمایل آنها برای مشارکت در ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای جادهای است.
آریان فرد خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه متعهد به رسیدگی به مشکلات و چالشهای موجود در این بخش بوده و تلاش میکنند تا با ارتقای خدمات، آسایش و ایمنی سفرهای جادهای را برای مردم گلستان به ارمغان بیاورند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد