پاداش در قبوض مشترکین خانگی کم مصرف

یزد- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: همزمان با اجرای پویش با انرژی در استان از ابتدای خرداد ماه تا پایان آن ، پاداش در قبوض مشترکین خانگی برای 45.4 درصد از مشترکین اعمال شد.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۵۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علی جم با اشاره به صدور 333هزار و پانصد صورتحساب برق برای مشترکین یزدی ، اظهار داشت: در بازه زمانی یک ماه و نیم از اجرای پویش با انرژی افزون بر 151 هزار مشترک مشمول دریافت شدند.

وی یادآور شد : این دسته از مشترکین در دوره قرائت خردادماه امسال به نسبت سال گذشته ، مصرف برق خود را کاهش داده و میزان مصرف آن ها نیز از دو و نیم برابر الگوی مصرف برق بیشتر نشده است.

مهندس جم با دعوت مجدد از مشترکین برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق و پیوستن به پویش با انرژی، خاطرنشان کرد : مشترکان با متوسط مصرف ماهیانه کمتر از ۵۰ کیلووات ساعت و مشترکین خانه‌های خالی از سکنه ، سکونت گاه‌های غیر دائم ، باغ ویلاها و خوش نشین‌ها در این طرح مشمول پاداش نمی‌شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۴ درجه، استفاده از دور کُند کولر آبی، استفاده از سایبان برای کولر آبی، استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق را بهترین راهکارهای صرفه جویی و افزایش شانس برنده شدن چند دستگاه خودرو  اختصاصی به استان یزد و میلیون ها جوایز ارزنده دیگر بیان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها