حسن هانی‌زاده، کارشناس حوزه غرب آسیا در گفت‌و‌گو با «جام‌جم» مطرح کرد

«قطر »نامه‌بر پیام‌های ایران و غرب در دوره جدید

رییس جنبش حماس اعلام کرد؛

هشدار به میانجیگران نسبت به روند مذاکرات آتش بس

اسماعیل هنیه، رییس جنبش حماس روز دوشنبه اعلام کرد تماس‌های فوری با میانجی‌ها برقرار کرده و هشدار داده حملات اسرائیل به باریکه غزه روند مذاکرات آتش‌بس را به نقطه اول برمی‌گرداند.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۵۵

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،اسماعیل هنیه، رییس جنبش حماس روز دوشنبه اعلام کرد تماس‌های فوری با میانجی‌ها برقرار کرده و هشدار داده حملات اسرائیل به باریکه غزه روند مذاکرات آتش‌بس را به نقطه اول برمی‌گرداند.

مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای با اشاره به انعطاف‌پذیری و مثبت‌اندیشی این جنبش جهت تسهیل دستیابی به توافق بر سر معامله احتمالی با اسرائیل جهت تبادل اسرا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی را به ایجاد موانع برای مذاکرات متهم کرد.

حماس در بیانیه‌ خود اعلام کرد اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش، طی تماس‌های فوری با میانجیگران نسبت به پیامد‌های فاجعه‌بار آنچه در غزه، رفح و جا‌های دیگر در حال وقوع است، هشدار داد واز آنان خواست برای پایان دادن به کارشکنی‌ها و جنایات نتانیاهو، اهتمام بیشتری به خرج دهند، وی جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد را نیز دعوت کرد  در مقابل مسئولیت‌های حقوقی و انسانی خود و اعمال فشار برای توقف جنایت نسل کشی صهیونیست‌ها علیه مردم غزه متعهدانه عمل کرده ورهبران اشغالگر این رژیم را در قبال جنایات‌شان محاکمه وپاسخگو کنند.

این جنبش  افزود: هنیه هشدار داده که این پیامد‌ها روند مذاکرات را به نقطه صفر برمی‌گرداند و نتانیاهو و ارتشش مسئول کامل فروپاشی این مسیر هستند.

حماس از مردم صبور فلسطین خواست مراقب دسیسه‌های ارتش دشمن صهیونیستی باشند و طعمه جنگ روانی نتانیاهو و نیروهایش نشوند و تأکید کرد که مقاومت دلاورانه مبارزان در مقابله قهرمانانه خود با نیرو‌های فاشیستی اسرائیلی تا پایان جنگ و شکست کامل دشمن ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها