به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین لرستان، در بازدید از این محور که یکشنبه شب در یک فقره تصادف منجر به مرگ هفت نفر شده بود، اظهار داشت: چهارخطه کردن محور خرم آباد - سپیددشت یکی از مطالبات اصلی و برنامه های وزارت راه و شهرسازی و استان است که با جدیت پیگیر تامین منابع و رفع مشکلات آن هستیم.
وی با اشاره به طول ۸۳ کیلومتری این محور تصریح کرد: این مسیر در پهنه درجه یک گردشگری قرار دارد که مشکلات آن پس از کارشناسی های صورت گرفته در چهار علت اصلی شامل عرض کم، عدم دید مناسب، معارضان محلی و داشتن پیچ و شیب های غیراستاندارد و خطرساز شناسایی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد: بزرگترین مشکل در اجرای این پروژه داشتن معارضان است که تاکنون با وجود تهیه طرح هنوز به چهارخطه تبدیل نشده چراکه زمین های موجود در این مسیر همگی حاصلخیز، درجه یک و مرغوب هستند و قیمت بالای این زمین ها اجرای طرح را به تعویق انداخته است.
شاکرمی افزود: با مکاتبات و رایزنی های صورت گرفته با وزارتخانه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ۵۰۰ میلیارد ریال اسناد خزانه برای این طرح تخصیص یافته است اما باید برای دریافت اعتبارات بیشتر یک مطالبه و همراهی عمومی شکل بگیرد.
وی با اشاره به اینکه ایمن سازی، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی این محور هر چند ماه یکبار انجام گرفته است، ادامه داد: ورودی این مسیر تا قبل از بخش ازنا سگوند حدود ۱۸ کیلومتر می باشد که کمتر از ۶ کیلومتر آن به صورت سه خطه اجرا شده است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد